۶:۴۵:۳۱ - چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی، خانیمن به زمین زده شد
کلنگ احداث مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی شهر خانیمن مرکز بخش کر مرودشت به زمین زده شد. خبرگزاری فارس – امام‌جمعه بخش کر بعدازظهر در آیین کلنگ‌زنی مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی شهر خانیمن که با حضور بخشدار، اعضای شورای بخش، فرمانده بسیج ثامن و جمعی از مردم شهر خانیمن برگزار شد با

13950123000499_PhotoA

کلنگ احداث مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی شهر خانیمن مرکز بخش کر مرودشت به زمین زده شد.

خبرگزاری فارس – امام‌جمعه بخش کر بعدازظهر در آیین کلنگ‌زنی مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی شهر خانیمن که با حضور بخشدار، اعضای شورای بخش، فرمانده بسیج ثامن و جمعی از مردم شهر خانیمن برگزار شد با مهم شمردن توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی در این شهر، اظهار داشت: با ساخت چنین مجتمع‌هایی علاوه‌بر توسعه و ترویج دین و باورهای دینی و کسب مهارت‌ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی شاهد کاهش معضلات اجتماعی خواهیم شد.

 

حجت‌الاسلام رحمت‌الله بانشی ترکیب این بنا را تلفیقی از مجتمع فرهنگی و مذهبی و مسجد عنوان کرد و بیان داشت: فضاهای فرهنگی مذهبی باید به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شود که علاوه‌بر برپایی نماز در این اماکن گره‌گشای مشکلات مردم باشد و نیازهای معنوی آن‌ها را برطرف کند.

 

بخشدار کر نیز در این آیین احداث این مجتمع را موجب رونق و تقویت بنیه اعتقادات دینی، فرهنگ‌سازی و ترویج مباحث دینی عنوان کرد و افزود: شهر خانیمن مرکز بخش کر یکی از شهرهای نوپا است که راه‌اندازی و ایجاد این‌گونه مراکز فرهنگی و مذهبی می‌تواند بخشی از کمبود و مهجوریت این بخش را در این زمینه جبران کند.

 

به گزارش فارس، این بنا در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۷۵۰ متر در دو طبقه با کمک خیران و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان ساخته و برای برگزاری تجمع‌ها و مراسم معنوی و فرهنگی تحویل داده خواهد شد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر