۶:۴۹:۱۱ - شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
کلنگ حوزه علمیه خواهران مرودشت به زمین خورد
مراسم کلنگ زنی حوزه علمیه خواهران شهرستان مرودشت با حضور آیت الله موحد انجام گرفت.   خبرگزاری ایرنا، موسوی- در این مراسم که با حضور آیت الله شیخ علی موحد مسئول حوزه های علیمه خواهران استان فارس، امام جمعه مرودشت، رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان، فرماندار و جمع کثیری از اعضای شورای فرهنگی

IMG_3862

مراسم کلنگ زنی حوزه علمیه خواهران شهرستان مرودشت با حضور آیت الله موحد انجام گرفت.

 

خبرگزاری ایرنا، موسوی- در این مراسم که با حضور آیت الله شیخ علی موحد مسئول حوزه های علیمه خواهران استان فارس، امام جمعه مرودشت، رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان، فرماندار و جمع کثیری از اعضای شورای فرهنگی عمومی شهرستان مرودشت برگزار شد، کلنگ احداث حوزه علمیه خواهران شهرستان مرودشت به زمین خورد.

 

مراسم کلنگ زنی در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و مساحت کل زیربنای ۱۷۰۰ مترمربع در دو طبقه و مساحت ۷۰۰ مترمربع جهت طرح توسعه آینده با امکاناتی از قبیل ساختمان اداری و کلاس های درس و مهدکودک و پارکینگ و اتاق اساتید انجام شد.

 

در حاشیه این مراسم آیت الله شیخ علی موحد رئیس حوزه علمیه خواهران استان فارس بیان داشت: آنچه که امروزه مردم بعنوان “اصلاح جامعه” طالب آن می باشند، نیاز به ابزار مناسب دارد و با توجه به اینکه شهرستان مرودشت نیز بعنوان دومین شهر بزرگ استان می باشد، “حوزه علمیه خواهران” یکی از نیازهای ضروری می باشد زیرا هر کدام از خواهران طلبه، خود می توانند منشاء خدمت در سطح شهرستان و استان بوده و عاملی مؤثر برای جلوگیری از فساد و بی بند و باری و کاهش آسیب های اجتماعی باشند.

 

آیت الله موحد مهمترین وظیفه حوزه های علمیه را تبین حقیقی دین اسلام برشمرد و اظهار نمود: تبینی ارزشمند است که برآمده از فرهنگ باشد و با تعقل مردم نیز در نیفتد.

 

وی در ادامه یکی از راهکار های دولت موفق را در نیفتادن با تعقل مردم دانست و اظهار داشت: بطور کلی نیمی از تعقل مردم صحیح می باشد و باید با “دین” همراه گردد و اگر چنانچه منافاتی در “تعقل مردم” و “دین” ایجاد گردد، قطعأ باعث برکناری مسئولین توسط خود مردم خواهد شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر