۱۵:۰۷:۱۲ - یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳
کمک رسانی داروسازان مرودشتی به مردم مظلوم سوریه
در ماه مبارک رمضان پزشکان داروساز مرودشتی با کمک های انسان دوستانه به کمک مردم سوریه شتافتند. به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: داروسازان شهرستان مرودشت در یک عمل خداپسندانه مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال برای تهییه دارو به مردم سوریه کمک کرده اند. دکتر سید محمد کسائی

در ماه مبارک رمضان پزشکان داروساز مرودشتی با کمک های انسان دوستانه به کمک مردم سوریه شتافتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: داروسازان شهرستان مرودشت در یک عمل خداپسندانه مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال برای تهییه دارو به مردم سوریه کمک کرده اند.

دکتر سید محمد کسائی افزود: بر اساس آمارها، یک سوم مردم سوریه طی ۲سال گذشته بر اثر تشدید درگیری ها و جنگ های شهری آواره شده اند و در اردوگاه های آوارگان در کشورهای لبنان، عراق، مصر، ترکیه و اردن و همچنین اردوگاه های داخل سوریه به سر می برند که سازمان جهانی غذا بحران سوریه را وخیم ترین بحران انسانی در دهه های اخیر اعلام کرده و حدود نیمی از مردم این کشور در گرسنگی مفرط به سر می برند.

وی افزود: مردم ستمدیده این کشور علاوه بر تهیه غذا، پوشاک، برای تامین دارو و درمان دچار مشکل هستند که داروسازان انسان دوست مرودشتی با کمک های نقدی در این ماه پر خیر و برکت رمضان به کودکان معصوم سوریه ای نگاه ویژه کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر