۷:۵۱:۳۰ - سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
گزارش عملکرد تیراندازی با کمان بانوان مرودشت در سال ۹۲
هیئت تیراندازی با کمان مرودشت گزارش عملکرد خود را در بخش بانوان در سال ۹۲ اعلام نمود. لیلا اسفندیاری، نائب رئیس هیئت تیراندازی با کمان مرودشت، در گفتگو با خبرنگار “پارس دشت” بیان داشت: سال گذشته بانوان شهرستان مرودشت ضمن شرکت در کلاسهای آموزشی، در مسابقات مختلفی نیز شرکت نمودند که خوشبختانه عناوین متعددی نیز

index

هیئت تیراندازی با کمان مرودشت گزارش عملکرد خود را در بخش بانوان در سال ۹۲ اعلام نمود.

لیلا اسفندیاری، نائب رئیس هیئت تیراندازی با کمان مرودشت، در گفتگو با خبرنگار “پارس دشت” بیان داشت: سال گذشته بانوان شهرستان مرودشت ضمن شرکت در کلاسهای آموزشی، در مسابقات مختلفی نیز شرکت نمودند که خوشبختانه عناوین متعددی نیز کسب نمودند.

وی ادامه داد: شرکت در مسابقات آزاد استانی، مسابقات آزاد زرقان و جام رمضان جهرم، از فعالیت های بانوان این رشته بود که یک عنوان قهرمانی و یک جایگاه سومی، دستاورد این مسابقات بود.

نائب رئیس هیئت تیراندازی با کمان به دیگر افتخار کسب شده توسط این هیئت نیز اشاره نمود و گفت: سال گذشته هانیه محمدشاهی، کامدار جوان مرودشتی، موفق شد ضمن کسب عنوان سومی مسابقات کشوری، به اردوی تیم ملی جوانان راه یابد  و دو دوره نیز در این اردوها شرکت کند.

اسفندیاری افزود: شرکت در فعالیت های فرهنگی-اجتماعی از دیگر برنامه های این هیئت بوده که می توان به حضور در پیاده روی خانوادگی تخت جمشید، راهپیمایی روز قدس و راهپیمایی روز ۹ دی اشاره نمود.

وی به کمبودهای پیش روی هیئت تیراندازی با کمان نیز اشاره نمود و گفت: مشکل عمده تیراندازان مرودشت، محل تمرین است که امیدواریم با تغییرات ایجاد شده در مدیریت اداره ورزش، این مشکل حل شود


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر