۱۱:۵۴:۱۰ - پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
گزارش هیئت فوتبال مرودشت از عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی این هیئت
به گزارش “پارس دشت”، فوتبال مرودشت روبه سوی پیشرفت در حال حرکت است. با گام های محکم سختی ها را پشت سر می گذارد تا بتواند مثل گذشته سر آمد باشد. هیئت فوتبال مرودشت در پنج سال اخیربا پشتکار فراوان، چشم اندازها را دنبال می کند وخود را برای حضورپررنگ در سطح کشورآماده می کند.

به گزارش “پارس دشت”، فوتبال مرودشت روبه سوی پیشرفت در حال حرکت است. با گام های محکم سختی ها را پشت سر می گذارد تا بتواند مثل گذشته سر آمد باشد. هیئت فوتبال مرودشت در پنج سال اخیربا پشتکار فراوان، چشم اندازها را دنبال می کند وخود را برای حضورپررنگ در سطح کشورآماده می کند. اما پیمودن این مسیر پرفراز و نشیب، نیازمند حمایت و انگیزه است که این نیز تنها با همکاری مسئولین و پیشکسوتان فوتبال مرودشت، میسر خواهد شد.

فوتبال مرودشت، اکنون در نقطه ای ایستاده است که در حال به بار نشستن است و می طلبد که افراد اثرگذار در حیطه ورزش و به ویژه فوتبال، هر یک به سهم و شیوه خود، از طریق مختلف، به آن روحیه و انگیزه بدهد. امید است که همه دلسوزان این شهر، افرادی را که از جان و مال خود می گذرد تا چهره ای درخور شأن فوتبال مرودشت را در استان و کشور ارائه دهند، همراهی کنند تا موانع و سنگ اندازی های برخی از تنگ نظران، موجبات دلسردی این مجموعه را به وجود نیاورد.

هیئت فوتبال مرودشت در سال های ۸۹-۹۰-۹۱-۹۲ به عنوان هیئت برتر فوتبال استان فارس انتخاب گردید که این حاصل تلاش مدیران، سرپرستان، مربّیان و فوتبالیست های با استعداد مرودشتی به همراه مجموعه هیئت می باشد. در سال ۹۲ فوتبال مرودشت با چالش های بسیاری روبه رو شد ولی با زحمت اعضای زحمتکش هیئت فوتبال، مسابقات در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان، لیگ دسته یک و لیگ برتر برگذار گردید.

همچنین در مسابقات استانی و کشوری، ۱۲ تیم از شهرستان مرودشت، با قدرت تمام حضور داشتند که در این میان تیم پویندگان تلاش نیز توانست قهرمان لیگ برتر استان شده و یه مسابقات لیگ ۳ کشورراه یابد.

درحال حاضر،۴ مدرسه فوتبال در سطح این شهرستان، آموزش نو آموزان به صورت جدی دنبال می کنند و کلاس های آموزشی جهت علاقمندان به مربیگری نیز در رده های D و C در سال گذشته برگزار گردید، از جمله: کلاسهای نظام زارع، بهرام شفیعی و ناصر جانی فانی. در زمینه داوری نیز، داورهای مرودشتی در قضاوت های خود در رقابت های استانی و کشوری، در رشته فوتسال و فوتبال حضور چشمگیر داشتند. کمیته پیشکسوتان این هیئت نیزدر رشته  فوتسال و فوتبال، با انگیزه زیادی فعالیت خود را دنبال می کنند.

تنها مسئله ای که متأسفانه هیئت فوتبال مرودشت نتوانست آن را برطرف نماید، در بخش بانوان اتفاق افتاد که به علّت عدم حمایت باشگاه پارسیان، بانوان مرودشتی نتوانستند در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند که این موضوع در سال جدید با جدیت پیگیری خواهد شد.

چشم انداز امسال هئیت فوتبال شهرستان مرودشت، برنامه ریزی در جهت حمایت از تیم هایی است که در سطح استان فعالیت می کنند تا در این زمینه شاهد موفقیت دیگر تیم های شهرستان وکسب سهمیه های دیگری در کشور باشیم. همچنین از تیم های که در لیگ کشوری حضور دارند، حمایت خواهد شد تا بتوانند به رده های بالاتر صعود کنند.

هیئت فوتبال شهرستان مرودشت امیدوار است که مسئولین این شهرستان نیز فوتبالیست های توانمند مرودشتی را حمایت کنند تا انگیزه این جوانان از بین نرود و مدیران باشگاه ها نیز از وضعیت نامناسب مالی نجات یابند. شهرستان مرودشت به لطف خداوند و به دلیل موقعیت ویژه طبیعی، شهرستان ثروتمندی است. باید ثروت خدادادی این شهر به گسترش و حمایت از ورزش به ویژه فوتبال، بیش از پیش اختصاص یابد تا همه از موفقیت های آن بهره مند شوند.

هیئت فوتبال شهرستان مرودشت

بر چسب ها: ,

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر