۱۵:۲۶:۳۰ - سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
شهردار شجاع فسا، یک مرودشتی است
پارس دشت- مدت هاست که صاحب نظران و افراد آشنا با کم و کیف فعالیت های شورای شهر و شهرداری های کشور، دلسوزانه تذکر می دهند که به دلیل حفره های موجود در قوانین ناظر بر فعالیت شوراها و شهرداری ها، امکان سواستفاده وجود دارد.   زمین خواری، تخفیف های بی مورد، پارتی بازی های

n00010677-b

پارس دشت- مدت هاست که صاحب نظران و افراد آشنا با کم و کیف فعالیت های شورای شهر و شهرداری های کشور، دلسوزانه تذکر می دهند که به دلیل حفره های موجود در قوانین ناظر بر فعالیت شوراها و شهرداری ها، امکان سواستفاده وجود دارد.

 

زمین خواری، تخفیف های بی مورد، پارتی بازی های پشت پرده، دلالی و پورسانت بازی و ده ها تخلف آشکار و پنهان، از جمله مواردی است که در صورت فقدان نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا، هرلحظه امکان بروز آن می رود.

 

در هفته های گذشته، کوروش باصری؛ شهردار فسا که اصالتأ مرودشتی است، دست به اقدامی شجاعانه زد و با انتشار ویژه نامه، تخلفات برخی اعضای شورا، فرماندار و شهردار سابق و برخی از پرسنل شهرداری را به اطلاع شهروندان رساند. جالب اینکه این اقدام، مورد حمایت امام جمعه و نماینده فسا در مجلس قرار گرفته و قول مساعدت در حمایت از این شهردار بی باک به مردم فسا داده شده است.

 

باید دید که نتیجه این ماجرا به کجا خواهد انجامید و سرانجام این افشاگری بی سابقه در فضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، چه خواهد شد؟ گرچه حسرت به جا مانده بر دل مرودشتی ها، اطلاع رسانی شفاف پیرامون چنین پرونده هایی در شهر مرودشت (در صورت وجود) است.

  1. محمد   شهریور ۲۴, ۱۳۹۵  

    درود بر کورش باصری
    از زمانی که یادم میاد کورش باصری همیشه همینطور بوده . همیشه در برابر فساد و افراد نالایق یک تنه جنگیده . ;کاش تو مرودشت هم یکی پیدا بشه از این کارا بکنه .

    • م. زارع   دی ۱۴, ۱۳۹۵  

      این بنده خدا که اولش تو مرودشت بود! فراریش دادن.

  2. فرهادی   مهر ۳, ۱۳۹۵  

    مشکل مرودشت اینه که مردمش بی خیالن و دنبال حق خودشون نیستن.
    هرکس تو مردشت حرف بزنه برش پرونده درست می کنن…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر