۱۳:۱۴:۲۹ - سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
برگزاری جلسات هم اندیشی شهروندان سیدانی
دومین نشست هم اندیشی شهروندان سیدانی برگزار شد.   به گزارش “پارس دشت” این نشست، با هدف ایجاد ارتباط و همکاری با نهاد های مردمی و دولتی شهر به ویژه شورای اسلامی شهر سیدان، در تحقق شعار مقام معظم رهبری “همدلی و همزبانی” برای پیشرفت و رفع کمبود های شهر سیدان برگزار شد.   حاضرین

_MG_b2403

دومین نشست هم اندیشی شهروندان سیدانی برگزار شد.

 

به گزارش “پارس دشت” این نشست، با هدف ایجاد ارتباط و همکاری با نهاد های مردمی و دولتی شهر به ویژه شورای اسلامی شهر سیدان، در تحقق شعار مقام معظم رهبری “همدلی و همزبانی” برای پیشرفت و رفع کمبود های شهر سیدان برگزار شد.

 

حاضرین دراین نشست به تأثیر شیوه های مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و دستیابی به مطالبات مردم اشاره کردند و همچنین گفته شد بهره گیری از الگوی فعالیت تیمی، رسیدن به توسعه مطلوب را سرعت می بخشد و این مهم، به همراه فرهنگ سازی لازم، می تواند فرصت ارزشمندی برای مسئولین بخش و شهر سیدان، خاصه شورای اسلامی این شهر باشد.

 

در این نشست موارد مطرح شده در جلسه قبل به طور کتبی ارائه شده و مورد تأیید حاضرین قرارگرفت.

 

همچنین حاضرین جهت برگزاری جلسه با اعضای محترم شورای اسلامی شهرسیدان و گفتگو با این نهاد مردمی، به طور رسمی در خواست برگزاری جلسه ای را مطرح و به شورای اسلامی شهر سیدان ارسال کردند.

 

لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز این شهروندان شهر سیدان (فرهنگیان، دانشجویان، هنرمندان، خیرین، معتمدین و فعالان اقتصادی و اجتماعی) در اولین هم اندیشی خود، با حضور در نشست بررسی مشکلات و معضلات شهر سیدان، به کند بودن آهنگ رشد و توسعه درشهرسیدان اشاره کرده و بیان نمودند: علیرغم تلاش های انجام شده، متاسفانه تا رسیدن به حداقل شاخص های توسعه شهری و امکانات در شان شهروندان سیدان، فاصله ای طولانی وجود دارد.

 

همچنین در نشست فوق بیان شد حرکت برای رسیدن به آنچه خواست همه همشهریان سیدانی است، همت و تلاش مضاعف در سایه همدلی وهمزبانی مسئولین با مردم را می طلبد.

 

بدین منظور جمعی از شهروندان شهر سیدان با شعار “همدلی و همزبانی” برای داشتن سیدانی آباد و پر آوازه، شهری پویا و شهروندانی بالنده، از شورای شهر سیدان  خواستار تحقق این شعار و پررنگ شدن ویژگی مردمی و مشورتی بودن شورای اسلامی شهر سیدان شدند.

  1. سجادی   خرداد ۲۶, ۱۳۹۴  

    انشاء الله شورای شهر سیدان از سیاسی کاری فاصله گرفته و پاسخگوی مردم باشد.

  2. v.s   خرداد ۲۶, ۱۳۹۴  

    با سلام و احترام.خوشحالم از اینکه بالاخره عده ای از جوانان.فرهنگیان دانشجویان و بزرگان و همشریان سیدانی با شعار همدلی و همزبانی در یک مسیر مشخص و هدفمند برای داشتن شهری آباد و خالی از مشکلات که در گوشه های شهر بدلیل عدم مشورت و ناآگاهی افراد صورت گرفته در حال حرکت میباشند و حرف دل عده کثیری از همشهریان را به گوش نمایندگان خود در شورای شهر رساندند. امیدوارم با تلاش مسؤلین و همت همه همشهریان و نمایندگان انها در شورا در بهترین مسیر با هدف مشخص شده و ساخت سیدانی آباد بوده و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر شهرمان شویم

  3. مرودشتي   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    جای آن است که این گونه تشکل ها در مرودشت و با حضور نخبه های مرودشتی نیز شکل بگیرد تا در فضای علمی و منطقی به دور از هیجانات کاذب سیاسی، به بحث و گفتگو در مورد مسائل کلان شهر و ارائه راهکار پرداخته شود.

  4. salman   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    جای خوشحالیه که جوونای گل و با تعصب سیدونی به پیشرفت شهرمون اهمیت میدن. ما هم باشما هستیم.

  5. شهروند سیدانی   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    امید است شورای اسلامی دست از محافظه کاری بردارد و هم جهت با مردم و این نوع تشکل های مردمی حرکت کند تا دست در دست هم سیدانی آباد و در خور شخصیت شهروندان سیدانی داشته باشیم……

  6. آرش   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    خوشحالم از اینکه با همت جمعی از دوستان بذر هایی کاشته شده است و این بار تمام شهروندان سیدانی چشم به ثمر گرفتن و برداشت آن دارند و جایی برای گریز نیست اما آیا شورای اسلامی سیدان سعی به آبیاری این بذر دارد؟!یا می خواهد همانند قبل ….

  7. علی   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    جای خوشحالی داره که این همبستگی در سیدان هر چند با تاخیر چند ساله ولی بالاخره داره اتفاق میافته.امیدوارم که مسئولین هم بر خلاف روند های معمول گذشته از این جلسات استقبال و کمال استفاده رو از همفکری دوستان در جهت توسعه هر چه سریعتر شهر داشته باشند.انشاالله که ماهم دراین مسیر، سعادت همراهی و همفکری دوستان رو داشته باشیم.خیلی خوشحالم

  8. از محله گلستان   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    خدا خیر بده به افرادی که نظرشون خیره وبرای رضای خداست اگربا هم باشیم حتما موفق می شویم.

  9. رضایی   خرداد ۲۸, ۱۳۹۴  

    امروز وقتی این خبر رو دیدم انصافا از این تعصب و اهمیت قائل شدن همشهریام خوشحال شدم گفتم از این طریق گفته باشم دمتان گرم اگرچه فعلا در سیدان نیستم ولی قلبا با شما هستم .


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر