۱۹:۵۱:۱۲ - یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴
کبیری آمد/ انتخابات مرودشت به کدام سو خواهد رفت؟
به گزارش “پارس دشت”، چند روز قبل، خبر استعفای مهندس احمد کبیری، نماینده دوره دوم و سوم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد، موجی از هیجان را در میان فعالان سیاسی ایجاد کرد. قدیمی ترها و آنان که در سال های گذشته دستی بر آتش انتخابات داشته اند، از

2014_12_09__15_49_50_newsبه گزارش “پارس دشت”، چند روز قبل، خبر استعفای مهندس احمد کبیری، نماینده دوره دوم و سوم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد، موجی از هیجان را در میان فعالان سیاسی ایجاد کرد. قدیمی ترها و آنان که در سال های گذشته دستی بر آتش انتخابات داشته اند، از مهندس کبیری بخاطر «دانش و توان اجرایی لازم، پیگیری امور کلان و ارتباطات مفید و مؤثر» به نیکی یاد کرده و حضور وی را سبب دلگرمی آن دسته از افرادی می دانند که از میدان دادن به نیروهای ضعیف و بازی های حزبی و جناحی، خسته شده اند.

 

طرفداران حضور کبیری، چنین می گویند که وی، از صفت مذموم «ستاد بازی» به معنای «سپردن زمام امور جاری شهرستان و فرآیند انتصابات و برکناری مدیران شهرستان به مسئول دفتر و سایر دور و بری های نماینده» مبراست.

 

اینان اعتقاد دارند که سابقه کبیری، بیانگر این است که وی به صورت عملی و نه شعارگونه- به استفاده از تمام سلیقه های موجود و به کارگیری متخصصین و افراد توانمند شهرستان -حتی از سایر ستادهای انتخاباتی- معتقد است و سابقه وی نشان داده که خانه نشین کردن رقبا و طرفداران ایشان، در منش سیاسی وی جایی ندارد.

 

علاقه مندان کبیری باور دارند که با حضور وی و به دلیل سابقه فعالیت اجرایی در سطح کلان و ارتباطات مؤثر با سیاست مداران کارکشته و سطح اول کشور، دست او در چینش مسئولین تراز اول شهرستان خالی نیست و به خوبی می تواند حوزه انتخابیه خویش را، از آنچه «سکوی پرتاب مدیران» نامیده می شود، دور سازد. به باور طرفداران کبیری، وی فردی نیست که در امور اجرایی مردم، اهل دروغ بوده و قول پست های اجرایی موجود را به چند نفر بدهد!

 

در مقابل، مخالفین وی که اردوگاه مشخصی داشته و ادبیات آنها قابل ردگیری و شناسایی است، سن و سال کبیری را بهانه کرده و با غفلت از اهمیت تجربه و سنوات حضور وی در سطوح مدیریتی ارشد، وی را تخریب کرده و به او می تازند. شدت این حملات که بعضأ در فضای مجازی صورت می گیرد تا حدی است که گویا نماینده قرار است در مسابقات دهگانه المپیک شرکت کند!

 

صرف نظر از نظرات موافق و مخالف، باید توجه داشت که حوزه نمایندگی مجلس، حوزه تجربه اندوزی و کسب مهارت نیست و به همین دلیل، افرادی می توانند عملکرد بهتری داشته باشند که فارغ از هیجانات جوانی و تصمیمات احساسی، بتوانند پس از پایان گرفتن رقابت های انتخاباتی، اختلاف نظرها را فراموش کرده و همانند یک پدر، تمام سلیقه های سیاسی را برای آبادانی حوزه انتخابیه به کار گیرند.

 

افرادی که با تشکیل «لیست سیاه مخالفین» و تلاش برای خانه نشین کردن سایر رقبا و طرفداران ایشان، توان عملیاتی حوزه انتخابیه را کاهش می دهند، مصداق بارز کم تجربگی سیاسی و «تضییع حقوق مردم» هستند.

 

باید منتظر ماند و دید که حضور کبیری در فضای سیاسی شهرستان، سمت و سوی انتخابات مجلس دهم را در حوزه انتخابیه شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به کدام سمت خواهد برد؟

  1. حسین کوچیکو   تیر ۸, ۱۳۹۴  

    به قول قدیمی ها بزک نمیر بهار میاد کمبیزه باخیار میاد ای بابا آزموده را آزمودن خطاست…….الله برای تو خریدم که الله نگه دار ………….

    • خادمیان   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

      سال ۶۲ ما به مهندس رای دادیم . ارسنجونیها مسخره مون میکردن میگفتن از این به بعد چغندراتون میشه اندازه کپسول ! از اون به بعد تنها نتیجه ای که از این رای گرفتم این بود که معلم جغرافیمون که طرفدار رقیب مهندس بود نمره جغرافی ثلث سوم من را که ۲۰ بود تو کارنامه ۲۰ رد کرد! البته با ضریب ۲ .
      ما فقط یکبار ایشان را موقع تبلیغات مشاهده کردیم بعدش هربار که به توابع سفر میکرد مقصدش جایی غیر از جمال آباد بود.

  2. علی   تیر ۸, ۱۳۹۴  

    باسلام.ازاینکه تمام نماینده های ادوار مجلس تا کنون قطعا قصد خدمت و پیگیری کارهای حوزه خود بودند شکی نیست وهرکس توانی دارد.اما در این شرایط اقتصادی به نظر بنده نیروی جوانی لازم است در کنار تجربه.بدون هیچ برداشتی اقای مهندس برومندی با تجربه ای که از وزارت کشور در زمان کارمندی داشته ونیروی جوانی که داره وکارها واموراتی که درست اجرا وانجام شده خود گواه عملکردش است بهترین گزینه است.البته هرکس نظری دارد.

    • خ.حسینی   تیر ۸, ۱۳۹۴  

      دوست گرامی. جوان بودن مهندس برومندی باعث شد نتواند همدلی لازم را بین مجموعه شهرستان و حتی ستاد خود به وجود اورد و این مسئله موجب پریشانی حوزه انتخابیه گردیده است

  3. محمد   تیر ۸, ۱۳۹۴  

    بابا این که دیگه فسیل شده درسته تجربه لازم هست اما نماینده شهرستان بزرگی مثل مرودشت شدن نیاز به قوای جوانی داره که بتونه به حوزه های انتخابی خودش به خوبی خدمت کنه در ضمن چرا سایت پارس دشت اینقدر مخالف مهندس برومندی هست از کجا خط میگیرید متاسفانه سایتهای خبری مرودشت هم درگیر باندهای سیاسی شدن و این صدمه میزنه به اصحاب رسانه شهرستان…

    پارس دشت:
    مخاطب محترم، ضمن تشکر از پیگیری مطالب به استحضار می رساند سیاست این پایگاه خبری، احترام به همه سلیقه هاست و ضروری است که تمام افراد برای ابراز عقیده خود در چارچوب قانون، تریبون داشته باشند. خاموش خواستن منتقدان و کسانی که با نماینده محترم و مورد حمایت شما، اختلاف سلیقه دارند، خلاف اخلاق و قانون است.
    ضمنأ توهین شما به جناب کبیری و همچنین این پایگاه خبری، تأیید کننده نظر این مطلب در نامناسب بودن فضای سیاسی شهر و لزوم استفاده از تجارب افراد باتجربه است تا فضای اتهام به افراد ادامه نیابد.

    • آگاه   تیر ۸, ۱۳۹۴  

      . اولا دوران مجلس دوم وسوم با دوران کنونی تفاوت فراوان دارد .‌ایشان در زمان دولت موسوی نماینده مجلس بود که باوجود جنگ مایحتاج مردم به وفور دردسترس همه بود . نرخ تورم هم بطور سرسام آور بالا نمیرفت . اجناس کوپنی دراختیارهمه بود حتا ابزارآلات مثل پیچ گوشتی وانبردست وغیره به همه میدادند . پس مردم به دنبال مطالبات خود نبودند چون دولت بااقتدار مملکت را اداره میکرد . ضمنا مطالبات مردم هم از نماینده کمتر بود چون جنگ در راس امور قرار داشت . پس نمیتوان کارنامه نماینده آن دوران را با نمایندگان کنونی مقایسه نمائیم چون یک قیاس عادلانه نمیباشد

  4. شهرام   تیر ۸, ۱۳۹۴  

    اوج جهت گیری سیاسی می شود در این مقاله دید

  5. حسین بزرگو   تیر ۹, ۱۳۹۴  

    سلام به همه همشهریان.فقط ۲۴سال از آخرین دوره حضور ایشان در مجلس میگردد.ایشان ۱۰تا۱۵سال قبل هم تجربه داشتند. پس از زمان بازنشستگی ایشان هم مدت مدیدی میگذرد.اگر از اینگونه افراد در مدیریت کلان تر استفاده شود شاید بهتر باشد ولی اکر نمایندگی مجلس را کار عملیاتی بدانیم که در همه امور(از جمله آسفالت)باید پیگیر باشد.نمیتوان او را مناسب دانست .البته ایشان یکی از موفق ترین نمایندگان مجلس در مرودشت بوده است.به نظرم مهندس کبیری فقط رقابت بین ارسنجان و مرودشت را گرم میکند در مرودشت وپاسارگاد توفیقی نخواهند داشت

  6. علیرضا   تیر ۹, ۱۳۹۴  

    تبریک . بهترین گزینه ممکن کبیری . تنها نماینده ای که ما ازش خاطرات خوشی داریم . واقعا تنها کسی است که به دور از باند بازی فقط به فکر خدمت هست . تنها مخالفان کبیری کسانی هستند که منافعشون رو در خطر می بینند . ۸ سال سابقه نمایندگی ایشون گواه همه چیز هست .

  7. حسین اقا   تیر ۹, ۱۳۹۴  

    سلام.اقای کبیری تقریبا ۳۰سال پیش نماینده بوده.نمیگم کار بلد نیست ولی تو شرایط امروز باید شب وروز کار کنی از اب ماهی کامفیروز تا سرخ اباد ارسنجان خودش یه استان است.تو شرایط اقتصادی امروز اگه کار عمرانی و جذ اعتبارات کردی زرنگی وگرنه پول اگه باشه هر کسی کار میکنه.عملکرد مهندس برومند نسبت به دیگر نماینده های استان خدایش مطلوب بوده وجزئ نفرات برتر هست.امارو کارهای عمرانی مصداق هست

  8. حسین کوچیکو   تیر ۹, ۱۳۹۴  

    انشاء الله مهندس کبیری بیاد تا این بچه بازی ها زودتر جمع بشه. شده مهد کودک هرکس از برومند تعریف کنه آدم خوبیه و هرکس انتقاد کنه باید حذف بشه کاری هم به سواد و توانش ندارند. یک مشت خبرنگار… هم دورو برش جمع شدن و طوری حرف می زنند که انگار برومندی امیرکبیره. برومندی جرات کار کردن با آدمای قوی را نداره یه نگاه به مدیراش بکنید تا متوجه منظور من بشید!

  9. فریاد حق   تیر ۹, ۱۳۹۴  

    سلام.نمی دانم که چرا موضوع و درج خبر حضور آقای مهندس احمد کبیری این همه بازتاب داشت و به خصوص فریاددور و بری های نماینده محترم مجلس را دراورد. انتخابات متفاوتی در راه است و معلوم است که سرنوشت نماینده فعلی چه می شود.با حضور مهندس کبیری-غدیر خادم الحسینی-قبادی- قوهستانی و دکتر احمدی، رقابت اصلی بین این هاست ومهندس برومندی با این عملکرد ضعیف و وعده های انچنانی محقق نشده عملا سرنوشتی شبیه آقای شبانپور در دور قبل خواهد داشت و از گردونه خارج خواهد شد .پشت پرده این ماجرا چیست و بازیگر و طراح اصلی پشت پرده انتخابات مرودشت(ر.ه)ازجناح راست افراطی که مخالف سرسخت کبیری بود و اخیرا نیز با قبادی هم چپ افتاده و سکوت اختیار کرده…دنبال چه سناریویی هست؟به هر طریق نتیجه به ضرر برومندی است و با این شرایط جایی تا رده پنجم هم نخواهد داشت!

  10. مهدی   تیر ۱۰, ۱۳۹۴  

    نماینده فعلی و نماینده قبلی همه هر کار می توانستند کرده اند.با دکتر علیرضا مقصودی استان چهره جدیدی را تجربه خواهد کرد.باید منتظر ورود ایشان باشیم.

  11. حسین متوسط   تیر ۱۰, ۱۳۹۴  

    نماینده فعلی شهرستان را چند تکه کرده و الان همه با هم دشمن هستند و برای هم می زنن. بهتره کبیری یا یکی مثل ایشون بیاد تا دوباره همه را دور هم جمع کنه. همه جه بوی تفرقه میاد و اوضاع شهرمون خوب نیست

  12. بهنام   تیر ۱۰, ۱۳۹۴  

    مگه قراره نمایند راه بیفته پشت ماشین آسفالت هی عکس بندازه؟؟؟ پس شهردار چکاره است؟ اشکال نماینده ما اینه که هنوز فک میکنه معاون عمرانی فرمانداره و باید تو همه کاری سرک بکشه. احمدی را که استعفا دادند دیگه بس نیست؟ یالان دنیا…

  13. واقعیت   تیر ۱۱, ۱۳۹۴  

    افرادی مثل کبیری و غدیر خادم الحسینی که رد صلاحیت شده دوره قبل است اینها برا چی میان خودشون رو مطرح میکنند.احتمالا بعدا دنبال یه چیزی خواهند بود

    • خادمیان   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

      غدیر خادم الحسینی بخاطر اینکه مردم را از آشنایی ایشان محروم کنند ایشان را در آخرین لحظه تایید کردند.

  14. واقعیت   تیر ۱۱, ۱۳۹۴  

    دکتر علیرضا مقصودی شگفتی ساز این دوره خواهد بود.کسی که به لحاظ رتبه و جایگاه و نزدیگی به نسل جوان از همه سر امد تر است

  15. مهدی   تیر ۱۱, ۱۳۹۴  

    افراد مطرح برای رقابت برومندی و مقصودی و احمدی می گویید نه خواهی دبد از نفر اول تا سوم همین ها خواهند بود

  16. حسین بزرگو   تیر ۱۱, ۱۳۹۴  

    سلام حسین کاکا دوباره تند رفتی.مجبورم ایمیلم را از کامپیوتر اداره پاک کنم.ضمنا داریوش احمدی… نیست

  17. مرودشتی   تیر ۱۲, ۱۳۹۴  

    سلام یه موضوع جالب اینکه چرا حامیان نماینده فعلی تا اسم یه فرد واسه انتخابات مطرح میشه وحشت زده میشن و شروع به تخریب میکنن مگه چه عیبی داره که احمدی باشه کبیری باشه برومند هم باشه و هر کس که توانایی اجرایی داره بیاد تو صحنه و مردم بتونند از بین سلیقه های مختلف یکی رو انتخاب کنن بابا دیگه گذشت دوره ای که با وعده و وعید مردم رو … بدین دیگه همه متوجه هستن که کار نماینده آسفالت کردن خیابون نیست اگه احمدی بین مردم محبوبیت پیدا کرده به خاطر آسفالت کوچه های شهر نیست قبول کنیین که احمدی زمانی که وارد انتخابات شورای شهر شد به هیچ گروه سیاسی وابسته نبود و مردم به خاطر شخصیت خانوادگی و تخصصش بهش رای دادن الان هم که دیگه جایگاه خوبی بین مردم داره شمار هم اگه سر تمام کوچه پس کوچه ها بنر و پوستر تشکر از خودتون بزنین واسه مردم فرقی نمیکنه آخه کدوم کار اساسی توسط برومند تواین حوزه انتخابیه تو این چهار سال صورت گرفت که حالا تلاش میکنین دوباره پیروز بشین بهر حال این انتخابات خیلی تفاوت داره چون چهر های کشوری مثل کبیری اومدن و اینکه گوش مردم از حرفهای تکراری و وعده و وعید برومند لبریز است .

  18. کاکو محسن   تیر ۱۳, ۱۳۹۴  

    منم معتقدم رقابت بین مقصودی و برومندی است.بقیه در حد و اندازه این حرفا نیستند.و برومندی پیروز می شود.چون برا مردم کار کرده و مقصودی هنوز تو استان مسولیت نداشته و این ضعفش است.

    • خادمیان   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

      دوست عزیز محسن جان شکسته نفسی میفرمایید !
      ولی شما یک نفر هستید نه یک شهرستان ! نتیجه انتخابات را رای مردم تعیین میکند نه ….!

  19. واقعیت   تیر ۱۳, ۱۳۹۴  

    مقصودی هندونه سر بسته است.کسی میگه رای نمیاره ولی به نظرم باید از این ادم ها ترسید چون بی خودی نمیان تو انتخابات.باید متحد بشیم و نگذاریم رای بیاورد.افتراق ما باعث رای اوردنش میشه.ول کنید دعوا ها رو….

    • محمدرضا   مرداد ۲۲, ۱۳۹۴  

      چرا نباید گذاشت که مقصودی رای بیاره؟؟؟؟ مگر عیب خاصی ازش سراغ دارید؟؟؟
      مگر ضعف خاصی داره؟؟؟؟

  20. احمد   تیر ۱۳, ۱۳۹۴  

    پیش بینی
    ۱- برومندی
    ۲-مقصودی
    ۳-کبیری
    باید دید

    • خادمیان   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

      باید دید!

  21. علیرضا   تیر ۱۴, ۱۳۹۴  

    شما طرفدارای سینه چاک برومندی برید از خود برومندی بپرسید اگه کبیری بیاد تو صحنه چه اتفاقی میفته !! همه ی کاندیدا ها رو هول و ولا برداشته … برومندی تو این ۴ سال حتی برای ۹۰ درصد از بچه های ستاد خودش هم کاری نکرد و همشون از دستش شاکی هستن چه برسه به عموم مردم !! کبیری بهترین و سالم ترین نیروی ممکن هست … اگه اتفاقات عجیبی پشت پرده نیفته مردم اینقد عاقل هستن که بدونن به کی رای بدن …

  22. مهران   تیر ۱۴, ۱۳۹۴  

    تحلیل من این است که در انتخابات دعوا بر سر دو طیف است یکی افراد محلی که اغلب پست هاشون در حد شهرستان بوده و در کشور هم نفوذی ندارند مثل برومندی و احمدی و قوهستانی و اورنگ و قبادی و شبانپور و … و طیف دوم افراد کشوری چر نفوذ با گرایش سیاسی مثل عزیزی و مقصودی و کبیری ..باید دید کدام یک پیروز می شوند.این بستگی به بلوغ سیاسی دارد نه چیز دیگر.البته خودم افراد عزیزی و مقصودی رو اصولگرا میبینم و کبیری اصلاح طلب است و روشنفکر.

  23. حسین   تیر ۱۸, ۱۳۹۴  

    دیگه دوران پدر خوانده های مرودشت تموم شده و این دوره بیشتر جوانان تعیین کننده هستند و چون مقصودی به جوانان نزدیکتره احتمالا رای بیاره

  24. میثم   تیر ۱۸, ۱۳۹۴  

    اگر کبیری رد صلاحیت نشه به کبیری و اگر بشود به مقصودی رای میدهم.

  25. منتظرالمهدی   مرداد ۱۴, ۱۳۹۴  

    در پاسخ به دوستی که از سر بی اطلاعی و شاید هم غرض گفته ک مهندس کبیری رد صلاحیت شده دوره های قبل است عرض کنم که ایشان هیچ گاه رد صلاحیت نشده اند و البته حیف ایشان با آن همه توانمندی و سلامت نفسانی ست که وارد این جریانی شوند که اولا بچه بازی شده و ثانیا شرایط برای کار خدایی و انقلابی فراهم نیست…

    • محمدرضا   مرداد ۲۲, ۱۳۹۴  

      واقعا درست میفرمایید حیف ایشون نیست که بخواد یه خدمتی کنه و حزبی کار نکنه؟؟؟
      اطلاع ندارید داشته باشید که ایشون از حامیان… بوده اند و در فعالیت های حزبی و سیاسی بازی نمونه ندارند…

  26. ناشناس   آبان ۶, ۱۳۹۴  

    باتشکراز تمام نماینده های قبل که واقعا خیلی زحمت کشیدند مخصوصا برای خودشون واطرافیانشون.اینطور که من توی مناطق مختلف حوزه انتخابیه میبینم شانس مهندس خادم الحسینی بیشترازبقیه کاندیداهاست.چون هم خلق وخوی مردمی و مردم پسندشون زبانزدخاص وعامه وهم اصل ونسب و یکرنگ بودنشون.من خودم به شخصه تاحالازیارتشون نکردم ولی هرچی شنیدم تعریف خوبی و توانایی ایشون بوده.ان شااله که موفق باشندو بتوانند انتظارات همه مارو برآورده کنند.

  27. دکتر هاشمی   آبان ۷, ۱۳۹۴  

    همانطورکه این دوستمان مرقوم فرمودند مهندس خادم الحسینی موردتایید تمام مردم بزرگوار منطقه می باشند.ان شااله که پروردگاربهشون توفیق عنایت فرماید.

  28. مرودشتی با فکر   آذر ۴, ۱۳۹۴  

    با سلام همشهریان
    بیایید با انتخاب شایسته این دوره هم مثل ادوار گذشته سرنوشت مرودشت را ب درستی رقم بزنیم
    نتیجه هایی که از انتخابات قبلی داشته ایم
    تعطیلی ازمایش
    تعطیلی مجتمع گوشت
    ورشکسته شدن کارخانه قند
    غیر بومی شدن کارکنان پتروشیمی
    کشاورزی بدون مدیریت
    اینها ب دلیل … نماینده بوده و بس انشالله امثال با رای دادن به استواری به اهداف بلند مدتمان میرسیم

  29. مرودشت   آذر ۶, ۱۳۹۴  

    الحمداله به برکت انقلاب اسلامی دراین مدت ۳۷سال مردم اکثر مسئولین راشناخته اند وپرونده همه روشده است مردم متوجه هستند که هرکسی به صحنه میاید هدفش برای رضای خدا وخدمت به مردم است یا رسیدن به پست ومقام وانتفاع اطرافیان خود هستندوکبیری که در عمل ثابت کرده است برای رضای خداو خدمت به مردم وکشور درکارنامه درخشان خود داردوباتجربه دو دوره نمایندگی ومسئولیت های اجرایی درسطح کلان کشور به خوبی میتواند از عهده این مسئولیت خطیر براید و باداشتن تقوا وتعهد وتخصص دارای شهامت لازم بوده و در تصمیمات خود گرایشات سیاسی را دخالت نمیدهد وکسانی که سن افراد را ملاک قرار میدهند سخت دراشتباهند وانحراف فکر جوانان را مد نظرقرار داده اندوکسانی که جوان باشند ونتوانند مشکلی از مشکلات جوانان را حل کنند کفایت نمیکنند

  30. بچه ده   آذر ۱۲, ۱۳۹۴  

    مرد با تقوا وکارامد حاج عبدالله استواری است که امانتدار ۳۰۰۰۰ رای پاکی است که برای بدست اوردنش به هر ناصوابی متوسل نشد وهیچگاه با رای مردم معامله نکردده است درود بر شرف وبزرگی این مرد خداترس مردمی .وقت وقت حمایت ایشونه

  31. زارع   آذر ۱۹, ۱۳۹۴  

    ما یک جنگجو میخواهیم
    ما یک دلیر میخواهیم
    ما مردم مرودشت امسال به کسی رای میدیم که برای جوانان کاری کند .
    ما به کسی رای می دهیم که صنعت مرده رو احیا کند
    ما به کسی رای میدهیم که بودجه ها رو صرف مرودشت کند
    ما
    من به ع. ا رای میدهم
    عزیزان شما هم به فکر اینده مرودشت باشید

    • خادمیان   دی ۵, ۱۳۹۴  

      دوست عزیز مگر کاندید شما متهم است که اسمش را با حروف اختصاری مینویسی؟ با شجاعت بگو کاندید من مثلا علی احمدی است کسی که اعدامت نمیکند!

  32. مسلم   آذر ۱۹, ۱۳۹۴  

    نامه شهروندان و مطبوعات مرودشت به مدیر عامل پتروشیمی
    مدیریت محترم عامل پتروشیمی شیراز

    با سلام و احترام

    سال هاست از عمر کارخانه تحت مدیریت جنابعالی در پنج کیلومتری جنوب غربی مرودشت می گذرد و از بد روزگار موقعیت این کارخانه و شهر مرودشت در مسیر باد قرار دارد و این وضعیت بحرانی را برای سلامتی شهروندان مرودشتی به وجود آورده است که جنابعالی هم بدان معترف خواهید بود. قصد بازکردن دردهای گذشته را نداریم چرا که زخم کهنه ما برای تحمل نام کارخانه ای که در شهرستان مرودشت است اما نام و نانش برای جای دیگری است را هیچ عدالتگری نتوانسته است مرهم کند. ما مرودشتی ها عادت کرده ایم که تراشیده شدن کوهمان، مصرف کردن آب زمین هایمان، نابود شدن رودخانه بزرگمان و استخدامات غیربومی در کارخانه بغل دستمان را ببینیم و فریادمان به جایی نرسد. با این تفاسیر سوال امروز ما از جنابعالی تنها به این محدود می شود که چگونه است که کارخانجات صنایع پتروشیمی در سطح کشور در امور فرهنگی و ورزشی یاریگر مردم شهرستان های محل خود هستند که به عنوان نمونه می شود از تبریز و ماهشهر و… یاد کرد اما مردم مرودشت با وجود تحمل این همه ناملایمات هیچگاه حرکتی در خور توجه به ویژه در حوزه ورزش از آن کارخانه نمی بینند!؟ مزید اطلاع جنایعالی لطمات جبران ناپذیر این مجموعه در مجاورت شهر مرودشت علاوه بر سلامتی مردم به آثار ارزشمند تاریخی موجود در این شهرستان نیز آسیب هایی را وارد کرده و حمایت از بخش های فرهنگی و به خصوص ورزش مرودشت تنها می تواند بخش اندکی از این لطمات را جبران نماید. امید آن دارد که با در نظر گرفتن معیار ارزشمند عدالت که اصلی ترین شاخص در تشخیص لیاقت نشستن افراد بر کرسی های مدیریتی است در احقاق حقوق از دست رفته مردم این دیار تلاش مضاعف به کار گرفته شود.

    با درود

    فعالان حوزه مطبوعات و اصحاب رسانه شهرستان مرودشت و مردم شهرستان مرودشت

    .

    رو نوشت:

    رییس جمهوری اسلامی ایران دکتر حسن روحانی استحضار و بررسی موضوع

    وزیر نفت مهندس زنگنه جهت استحضار و بررسی موضوع

    نماینده ولی فقیه در استان فارس آیت الله ایمانی جهت استحضار

    استاندار فارس جهت استحضار و پیگیری موضوع

    نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی محمدمهدی برومندی جهت استحضار و پیگیری

  33. رسول   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

    به عنوان یک فرهنگی که مسایل منطقه را دنبال میکنم وجود فرد دلسوز و کاردانی چون مهندس خادم الحسینی نیاز امروز منطقه است.

  34. مهران   دی ۲, ۱۳۹۴  

    دکتر رضا زارع کاندیدای اصلح دوره دهم به امید موفقیت

  35. علی   دی ۴, ۱۳۹۴  

    آقای برومند شما برای اشتغال مردم زجر کشیده و بیکار منطقه چکار کردید؟
    فقط یک مورد رو اعلام کنید.
    چند بار در مجلس صحبت کردید و از حق منطقه دفاع کردید.
    تاکی شیرازی ها باید بودجه ما رو بخورند …اون شبانپور هم فقط برا اطافیانش کار کرد.

  36. محمد ابراهیمی   دی ۸, ۱۳۹۴  

    با احترام به عقاید و نظرات دیگران
    مهندس
    خادم الحسینی
    لباس نمایندگی برازنده شماست مردم فهیم حوزه انتخابیه میدانندکه شمابهترین گزینه برای خدمت واقعی بجامعه هستید،پس همه باهم ازمهندس خادم الحسینی مردعمل حمایت کنیم هفت اسفندوعده ماپای صندوقهای رای ،ملت مرودشت اینباراگاهانه رای دهیم تابهترزندگی کنیم.

  37. محمد ابراهیمی   دی ۸, ۱۳۹۴  

    مجلس در کشاورزی ترین دشت ایران احتیاج به مدیری کشاورز زاده و درد آشنا و مدیریت کرده در منطق بزرگ ما دارد ..
    صداقت و پیشینه
    مهندس خادم الحسینی
    از قدیم بوده و با مدیریتشان مطمئنا خبرهای خوبی در راه است
    انشاللله

  38. علی   دی ۹, ۱۳۹۴  

    با سلام
    والا هر کی رای بیاره هیچ گلی به سر این شهر نمیزنه.
    آقای احمدی یه مدت شهردار بود چنان دور و بر خودشو شلوغ کرده بود که فکر می کرد شده رییس جمهور.
    ……
    البته رقابت دیدنی میشه.

  39. هنگام   دی ۱۰, ۱۳۹۴  

    سلام-
    به نظر می رسد در میان نامزدهای انتخاباتی ،از جمله کسانی که بدون حاشیه و بدون ریا و تزویر و کاملا در نهایت صداقت و سادگی به قصد خدمت به مردم ارزشمدار مرودشت- ارسنجان و پاسارگاد در حال فعالیت می باشد ، آقای مرتضی زارعی پور باشد.

  40. کیان   دی ۱۰, ۱۳۹۴  

    به نظر من آقای مرتضی زارعی پو ر که قصد داره وارد مجلس بشه ، هم تحصیلات مرتبط رو دارن و هم اینکه در عمل در این حوزه کار کردن.

  41. مرودشت   دی ۱۱, ۱۳۹۴  

    قصد تخریب کسی را ندارم ولی باید واقعیت ها را گفت مسئولیت پذیرفتن نمایندگیه مردم کار هر کسی نیست خیی ها هستند در موقعی که میخواهند رای مردمرا جمع کنند به انواع ترفند ها و شعار ها متوسل میشوند ولی در عمل میلنگند بیایید به دور از احساسات و قوم گرایی فردی توانمند و با تجربه آینده نگر و صاحب نظر در مسائل اقتصادی سیاسی و فرهنگی کشور را به مجلس بفرستیم تا با تصویب قوانین مترقی و سازنده گره گشای مشکل کلی کشور از جمله تورم.بیکاری.اعتیاد جوانان و… باشد کاندیدی به صرف جوان بودن مشکلی از مشکل جوانان حل نمیشود و امروز دادن شعارهای دلخوش کننده برای مردم نان و آب نمیشود و باید به فکر نان و آب برای مردم بود تا ایمان مردم هم حفظ شود خدایی اگر قضاوت شود و عملکرد ۱۸ نماینده استان ارزیابی شود جز استئفای دسته جمعی در زمان انتخاب استاندار و حمایت از گروه فشار در ضرب و شتم علی مطهری نماینده تهران چه چیزی در پرونده ی خود دارند؟

  42. جاوید عمادی   دی ۲۰, ۱۳۹۴  

    سلام عزیزان
    امروزباتوجه به شرائط کشوروبویژه بحث مهم پساتحریم وسیاستهای دولت درمباحث خارجی و استراتژیهای کابینه محترم ،کشورنیازبه تحول اساسی درحوزه های مختلف بویژه اقتصادی داردبنابراین ضرورت داردبهترازگذشته فکرکنیم و بابینش و اگاهی وبدورازگرایشات سیاسی و منطقه ای بفکرجوانان واینده کشورباشیم بیائیدمشکلات مردم کشوروبخصوص حوزه انتخابیه رامدنظرقراربدهیم وبه کسی که برای نماینده شدن برنامه و تفکر و اندیشه و تجربه و دلسوزی و جسارت و…داردرای بدهیم بنظرم دربین نامزدهای موجوداقای غدیر خادم الحسینی فردی است که بنده براساس مطالعاتیکه انجام داده ام ازتمامی عزیزان که همگی برایم قابل احترامند برتراست. انشاالله که مردم عزیزحوزه اینباربهتر انتخاب کنند. کارنامه رامطالعه و همچون من نتیجه خوبی بگیرند. موفق باشید

  43. سلام   دی ۲۰, ۱۳۹۴  

    سلام
    همه موارد افراد شریفی هستند
    باتوجه به شناختی که دارم فکر میکنم دکتر مقصودی گزینه اصلح باشند
    ان شاالله مشکلات همه جا بخصوص کامفیروز حل شود

  44. سلیمی   دی ۲۷, ۱۳۹۴  

    به نظر من نیروی جوانی مثل دکتر اشکان مختاری که سوابق مدیریتی در سطح کلان داره گزینه بسیار خوبی است.

  45. مجتبی   اسفند ۴, ۱۳۹۴  

    باسلام به نظرم حاج عبدالله استواری که اگاهی کامل از مشکلات حوزه انتخابیه داردبه امیدخدا میتواند در مجلس فریاد رسایی در جهت حل مشکلات منطقه باشد

  46. سمیرا   اسفند ۷, ۱۳۹۴  

    دیگه نوبت حاج عبدالله استواری رای امسال مال خوداییشون


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر