۱۴:۵۱:۳۱ - یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
دیدار مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رییس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز، با کیامرث زارع جانباز ۷۰ درصد دیدار و گفتگو نمودند. در این دیدار صمیمانه شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی معاون هنری اداره، مرادی مسئول

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رییس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز، با کیامرث زارع جانباز ۷۰ درصد دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار صمیمانه شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی معاون هنری اداره، مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت و ابراهیم کشاورزی کارشناس امورمالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حضور داشتتد.
صالحی در این دیدار صمیمانه بیان داشت: بدون شک اگر حضور رزمندگان دفاع مقدس نبود، کشور حفظ نمی شد و نهال نوپای انقلاب در سالهای ابتدای شکل گیری، از دست می رفت.
وی قدردانی از کار بزرگ و ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرهنگسازی پیرامون آنان را کمترین وظیفه شهروندان و نهادهای فرهنگی دانست و گفت: مشکلات وجود دارد اما بی انصافی است اگر قدردان این فداکاری ها و نتایج آن نباشیم. وی گفت اگر در آن روزهای خطر، مردان و زنان شجاعمان به میدان نمیرفتند به سرنوشت کشورهایی مثل عراق و افغانستان دچار می شدیم.
وی حمایت و همراهی همسران و مادران رزمندگان را عامل مهمی در استقامت ایشان دانست و بیان داشت: همسران رزمندگان ، نمونه بی نظیر صبر و بردباری هستند و چه در زمان جنگ و چه در سالهای پس از آن، با شکیبایی بسیار، بار سنگین زندگی را به دوش کشیدند و در آزمون الهی سربلند شدند.
در ادامه، جانباز کیامرث زارع، همسر و فرزند محترم ایشان به بیان خاطرات و نحوه مجروح شدن و سالهای مجروحیت پرداختند. لازم به ذکر است کیامرث زارع، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در عملیات کربلای یک، در منطقه مهران از ناحیه دست دچار مجروحیت شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر