۱۰:۳۵:۱۲ - جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳
آئین تودیع ومعارفه رئیس قدیم و جدید دادگستری پاسارگاد برگزار شد
آئین تودیع ومعارفه رئیس قدیم وجدید دادگستری شهرستان پاسارگاد برگزار شد. به گزارش طنین پاسارگاد، در این مراسم که با حضور علی القاصی مهر مدیر کل  دادگستری استان فارس وجمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد برگزار شد،از زحمات سعید بلندزاده تقدیر و عبدالله محمدی نیز به عنوان رئیس جدید دادگستری پاسارگاد معرفی شد.    آخرین سمت

DSCF0959

آئین تودیع ومعارفه رئیس قدیم وجدید دادگستری شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش طنین پاسارگاد، در این مراسم که با حضور علی القاصی مهر مدیر کل  دادگستری استان فارس وجمعی از مسولان شهرستان پاسارگاد برگزار شد،از زحمات سعید بلندزاده تقدیر و عبدالله محمدی نیز به عنوان رئیس جدید دادگستری پاسارگاد معرفی شد.

 

 آخرین سمت عبدالله محمدی ریاست دادگستری شهرستان خنج می باشد و بدین ترتیب بلند زاده نیز راهی دادگاه انقلاب شهر شیراز شد ودر آنجا مشغول خدمت می شود.

 

رئیس کل دادگستری استان فارس در این مراسم با بیان اینکه امنیت مقوله ای است که زیرساخت تمامی مسائل می باشد، گفت: ما در مجموعه دستگاه قضایی همواره سیاست های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری را  سرلوحه کار خود قرار داده ایم  که یکی از این سیاست ها که همواره مد نظر رهبری و همچنین رییس قوه قضاییه می باشد، مسئله امنیت و ارتقاء آن است.

 

علی القاصی افزود: امنیت زمانی محقق می شود که همه دستگاه های حاکمیتی و حتی مردم با ایفای نقش و وظیفه خود اهتمام داشته باشند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به کوتاه نمودن زمان رسیدگی ها و کاهش اطاله دادرسی اشاره کرد و افزود: درخواست ما از همکاران در مجموعه دادگستری این است که با اجرای دستورالعمل های جامع رفع اطاله دادرسی و سیاست های ریاست معظم قوه قضائیه تمهیداتی اتخاذ نمایند که فرآیند رسیدگی به پرونده های قضایی در یک زمان معقول و منطبق با قانون انجام شود.

 

رییس شورای قضایی استان در ادامه، ایجاد صلح و سازش را یکی دیگر از سیاست های مجموعه قضایی عنوان کرد و گفت: باید کاری کنیم که صلح و سازش و فضای صمیمیت در بین مردم گسترش یابد.

 

 وی ضمن تاکید بر ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی به منظور توسعه امنیت پایدار بر حضور فعال روسای حوزه های قضایی جنوب استان در شورا های حل اختلاف تاکید کرد و افزود: نظارت و سرکشی مستمر و آموزش ضمن خدمت اعضای  شورا های حل اختلاف به منظور حمایت و پشتیبانی از انجام این فریضه در دستور کار قرارگیرد. 

 

القاصی در پایان به یکی دیگر از مهمترین سیاستهای مجموعه قضایی اشاره نمود و بیان داشت: بحث صیانت و حفاظت از مجموعه دستگاه قضایی، از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. آنچه که برای ما مهم است، سلامت دستگاه قضایی است و در این راستا هم در دوره های گذشته و هم در دوره جدید مدیریت استان سلامت  و صیانت از حریم و حفظ دستگاه قضایی و استقلال دستگاه قضایی یکی از اولویت های ماست، چرا که اعتقاد داریم که سلامت دستگاه قضایی تضمین کننده سلامت سایر دستگاه ها و نهاد های دولتی و حاکمیتی است. 

 

در ابتدای این مراسم نیز قاضی سعید بلند زاده رییس سابق دادگستری شهرستان پاسارگاد، به بیان گزارشی از عملکرد دادگستری شهرستان در مدت مسئولیت  خود پرداخت و این شهرستان را با داشتن سابقه تاریخی و فرهنگ غنی اسلامی یکی از امن ترین شهرهای استان خواند.

  1. منوچهر یوسفی   بهمن ۲۳, ۱۳۹۳  

    سلام ” لطف نموده در مورد حق و حقوق مادران خانواده در قوانین جدید انحصار و راثت توضیح واضح و روشن بفرمایید . منظور صرفا قانون ارث در باره اموال غیر منقول غیر از منزل مسکونی و باغ و باغچه است . درمورد زمین کشاورزی و مسکونی را منظور میباشد . انشاالله منتظر جواب هستیم خدا نگهدار


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر