۲۱:۱۰:۰۳ - سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان با دستور معاون اول رئیس جمهور
با دستور معاون اول رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرهای سعادت شهر و ارسنجان و روستاهای تابعه آغاز شد.   خبرگزاری مهر- محمد علی افشانی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرهای سعادت شهر، ارسنجان و روستاهای تابعه که به دستور معاون اول رئیس جمهور و از

1851257

با دستور معاون اول رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرهای سعادت شهر و ارسنجان و روستاهای تابعه آغاز شد.

 

خبرگزاری مهر- محمد علی افشانی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرهای سعادت شهر، ارسنجان و روستاهای تابعه که به دستور معاون اول رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد، گفت: باید از زحمات معاون اول رئیس جمهور و تلاش های وزیر نیرو که با اقدامی ارزشمند زمینه شروع پروژه های متعددی را در استان فارس فراهم کردند تقدیرکنیم.

 

وی افزود: امروز خوشبختانه با این اقدام ارزشمند در استان فارس عملیات آبرسانی به ۸۴ مجتمع روستایی، ۲۸ تک روستا و به طور کلی ۱۰۰۳ روستا با جمعیتی قریب به ۶۰۰ هزار نفر آغاز می شود.

 

استاندار فارس تاکید کرد: همچنین علاوه بر این طرح، از محل  تسهیلات ماده ۵۶ نیز آبرسانی به شهرهای شیراز، جهرم، قیر، فسا، ارسنجان، سعادت شهر، استهبان و روستاهای طول مسیر انجام خواهد شد.

 

افشانی تاکید کرد: طول کل مسیر ۲۱۹ کیلومتر و وزن لوله ها ۵۰ هزار تن بوده و اعتبار تخصیص یافته برای اتمام آن مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان می باشد.

 

استاندار فارس یادآور شد: با تکمیل این طرح سالانه ۱۰۲میلیون متر مکعب آب تامین می شود که جمعیتی بالغ بر دو میلیون و پانصد هزار نفر از مردم شهرها و روستاهای استان فارس علاوه بر آن ۱۰۰۳ روستا  از آب شرب بهره مند می شوند.

وی گفت: اعتبار کل این پروژه ها ۲۲۰ میلیارد تومان می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر