۶:۱۸:۱۸ - شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴
افضلی، نماینده مردم اقلید در دهمین دوره مجلس شد
فرماندار اقلید از انتخاب سید حسین افضلی با کسب ۲۰ هزار و ۸۸۳ رأی از ۵۵ هزار و ۹۷۲ آرای مأخوذه صحیح به‌عنوان منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی صبح امروز در یک نشست خبری از انتخاب سید حسین افضلی

فرماندار اقلید از انتخاب سید حسین افضلی با کسب ۲۰ هزار و ۸۸۳ رأی از ۵۵ هزار و ۹۷۲ آرای مأخوذه صحیح به‌عنوان منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی صبح امروز در یک نشست خبری از انتخاب سید حسین افضلی با کسب ۲۰ هزار و ۸۸۳ رأی به‌عنوان نماینده و منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

وی با اشاره به تأیید صلاحیت ۱۶ کاندیدا در حوزه انتخابیه اقلید به انصراف ۷ نامزد از شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه اشاره کرد و عنوان داشت: سید حسین افضلی به‌عنوان نماینده مردم اقلید در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست یک‌هزار و ۶۶ رأی بخش حسن‌آباد، یک‌هزار و ۳۶۴ رأی بخش سده و ۱۸ هزار و ۳۵۳ رأی بخش مرکزی این شهرستان را جذب و به خود اختصاص دهد.

 

فرماندار اقلید با اشاره به وجود حدود ۶۴ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان بیان داشت: کل آرای مأخوذه اقلید ۵۷ هزار و ۹۸ رأی و تعداد کل آرای صحیح انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه ۵۵ هزار و ۹۷۲ رأی بوده است.

 

کریمی اسامی دیگر نامزدهای انتخابات اقلید را به ترتیب آرای مأخوذه به این صورت که الیاس طاهری ۹ هزار و ۹۳۵ رأی، مسلم صالحی ۹ هزار و ۵۳ رأی، ابوالقاسم رحمانی ۴ هزار و ۶۴۱ رأی، کامران فیروزی ۴ هزار و ۵۴۴ رأی، محمدمهدی زینلی ۴ هزار و ۳۸۴ رأی، محمدرضا میرسلیمانی یک هزار و ۲۸ رأی، کاظم کریمی ۸۸۲ رأی و محمد مشتاق‌زاده ۶۲۲ رأی اعلام کرد.

 

وی با اشاره به ۳۴ هزار و ۷۴۷ رای مأخوذه در بخش مرکزی از ۱۰ هزار و ۲۰۴ رأی مأخوذه در بخش حسن‌آباد و ۱۱ هزار و ۳۶۹ رأی مأخوذه در بخش سده این شهرستان گفت: از کل آرای صحیح مأخوذه ۳۳ هزار و ۸۶۲ رأی به بخش مرکزی، ۱۰ هزار و ۱۰۶ رأی به بخش حسن‌آباد و ۱۱ هزار و ۲۰۰ رأی به بخش سده اختصاص دارد.

 

فرماندار اقلید در پایان سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی مردم در لبیک گفتن به ندای رهبر برای شرکت حداکثری در انتخابات و شکست دوباره دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب، از زحمات شبانه‌روزی متصدیان برگزاری این انتخابات قدردانی کرد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر