۸:۱۰:۵۴ - سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
انتخاب هیأت رییسه ی جدید شورای شهر ارسنجان با اجماع
به گزارش ارسن نیوز، در جلسه شورای شهر ارسنجان، با حضور تمامی اعضا و نماینده فرمانداری، ترکیب هیات رییسه برای سال دوم دوره چهارم شورای شهر مشخص شد. بر این اساس آقایان محمد جعفر اسکندری به عنوان رییس، مهندس مصطفی رحیمی به عنوان نایب رییس و حسین نعمتی به عنوان منشی انتخاب گردیدند. همچنین آقایان

400_ShowImage-1

به گزارش ارسن نیوز، در جلسه شورای شهر ارسنجان، با حضور تمامی اعضا و نماینده فرمانداری، ترکیب هیات رییسه برای سال دوم دوره چهارم شورای شهر مشخص شد.

بر این اساس آقایان محمد جعفر اسکندری به عنوان رییس،

مهندس مصطفی رحیمی به عنوان نایب رییس

و حسین نعمتی به عنوان منشی انتخاب گردیدند.

همچنین آقایان محمد جعفر اسکندری با حفظ سمت، به عنوان سخنگوی شورا و علی اکبر ابراهیمی به عنوان خزانه دار انتخاب گردیدند. شایان ذکر است نمایندگان شورای شهر در شورای شهرستان، بدون تغییر آقایان محمد جعفر اسکندری و حسین نعمتی خواهند بود.

پس از این جلسه، رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارسنجان در گفتگو با ارسن نیوز، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آقایان علی اکبر ابراهیمی رییس و اسداله رضایی سخنگوی سابق این شورا گفت: « این جلسه در فضایی صمیمی برگزار گردید به طوری که به عنوان مثال آقای اسداله رضایی با توجه به عضویت شان در شورای حل اختلاف شهرستان و احترام به دیگر دوستان عضو شورا، از پذیرش هرگونه سمتی خودداری نمود و تعیین سمت ها بدون رأی گیری مخفی و با اجماع صورت گرفت.»

محمد جعفر اسکندری در ادامه ابراز داشت: «امیدواریم با وجود فضای دوستانه و صمیمی شورای شهر ارسنجان، همچون سال گذشته، شاهد رسیدگی و حل مشکلات شهری با در نظر گرفتن امکانات و توان مالی شهرداری باشیم، ضمن آنکه تلاش خواهیم کرد تعامل سازنده و خوبی هم با اعضای محترم شوراهای اسلامی بخش مرکزی و شهرستان و همچنین سایر ادارات و نهادها و به خصوص رسانه ها داشته باشیم و در جهت پیشرفت همه جانبه ی شهرستان گام های موثری برداریم، به طوری که شورای شهر فقط شورای شهرداری نباشد.»


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر