۱۲:۴۲:۳۱ - شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳
بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از بخش کشاورزی فارس
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و جمعی از معاونین وزیر جهاد کشاورزی از طرح ها و فعالیت های کشاورزی استان فارس بازدید کردند.  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ در این دیدار که در چهار گروه مختلف کاری سازماندهی شده بود، اعضای کمیسیون و معاونین وزیر به همراه مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان به شهرستان های

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و جمعی از معاونین وزیر جهاد کشاورزی از طرح ها و فعالیت های کشاورزی استان فارس بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ در این دیدار که در چهار گروه مختلف کاری سازماندهی شده بود، اعضای کمیسیون و معاونین وزیر به همراه مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان به شهرستان های سپیدان، مرودشت، خرامه، ارسنجان، استهبان، نی ریز، کوار، فیروزآباد، فراشبند و کازرون عزیمت کرده و از نزدیک با مسائل کشاورزی و مشکلات این بخش آشنا شدند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص این بازدید به همراه اعضا و نمایندگان کمیسیون گفت: این بازدید ها زمینه ساز آشنایی بیشتر نمایندگان با ظرفیت های کشاورزی کشور و تصمیم گیری بهتر آنها برای تدوین قوانین، توزیع و تصویب بودجه می شود.

رجایی با بیان اینکه استان فارس به عنوان قطب کشاورزی کشور محسوب می شود و نیازمند توجه بیشتر و گسترده تری است افزود: در این دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف کشاورزی استان فارس بازدید کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها به ویژه کمبود منابع آب و مشکلات خشکسالی استان آشنا می شوند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر