۱۴:۰۳:۰۵ - پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۳
برخی نمایندگان استان فارس خواستار ابقای فرمانده انتظامی این استان شدند
 برخی نمایندگان استان فارس با مطلوب توصیف کردن وضعیت امنیتی ، انتظامی این استان ، خواستارجا به جا نشدن و ابقای فرمانده انتظامی فارس شدند. به گزارش ایرنا این نمایندگان، پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز بیان داشتند:با توجه به امنیت مطلوب استان فارس ما راضی به تغییر فرمانده انتظامی این استان نیستیم. یکی از

 برخی نمایندگان استان فارس با مطلوب توصیف کردن وضعیت امنیتی ، انتظامی این استان ، خواستارجا به جا نشدن و ابقای فرمانده انتظامی فارس شدند.

به گزارش ایرنا این نمایندگان، پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز بیان داشتند:با توجه به امنیت مطلوب استان فارس ما راضی به تغییر فرمانده انتظامی این استان نیستیم.

یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت امنیتی این استان از زمان تصدی سردار سجادیان بهبود یافته و هم اکنون شاهد ارتقای امنیت در این استان هستیم.

جعفر قادری افزود: فرمانده انتظامی استان فارس مدیری بومی و مردمی و دارای توانمندی های بسیاری است.

نماینده مردم شیرازاضافه کرد:اگر بحث ارتقای ایشان باشد که به طور حتم شایسته آن است ، صحبتی نسیت اما اگر حتی موضوع جا به جایی سردار سجادیان و معرفی به عنوان فرمانده انتظامی استان دیگر باشد، این موضوع پیگیری خواهد شد.

قادری، با اشاره به هم افزایی خوب فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سردارسجادیان از معدود مدیرانی است که همیشه دردسترس بوده و تاکنون هیچ گونه شکایتی درمورد فعالیت او وعدم پاسخگویی نداشته ایم به همین دلیل ابقای وی در فرماندهی انتظامی فارس پیگیری می شود.

این نماینده مجلس از سردار سجادیان به عنوان یک مدیرارزشی یاد کرد و گفت: مردم و مسوولان از عملکرد او رضایت کامل دارند.

یکی دیگر از نمایندگان مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی هم در این مورد بیان داشت: با ثبات مدیریتی درحوزه انتظامی استان فارس ، روند ارتقای امنیت این استان تداوم می یابد.

سید حسین ذوالانوارافزود: تغییرات درهر حوزه ای اجتناب ناپذیر است اما به نظر می رسد ثبات درحوزه پلیس می تواند به ارتقای وضعیت امنیتی استان فارس که مهمترین دغدغه مردم است، کمک کند.

وی با اشاره به این که امنیت یکی از ضروری ترین و اصلی ترین نیازهای استان فارس است ، گفت: در سال های اخیر شاهد ارتقای امنیت مناسبی در این استان بوده ایم .

سجادیان بیان داشت: فرمانده انتظامی استان فارس همکاری خوبی با سایر دستگاه های اجرایی دارد و همین امرمزیت مناسبی برای ارتقای امنیت است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تقدیراز عملکرد سردار سجادیان اضافه کرد: خوشبختانه این مقام انتظامی با شناخت کافی که از جغرافیای استان فارس دارد توانسته فضای آرامی را در این استان حاکم کند.

ذوالانوار بیان داشت: اقدامات ابتکاری و طرح های اساسی و کاربردی پلیس فارس که الگویی برای کشورشده، نشان از رویکرد علمی و تخصصی پلیس این استان دارد.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی افزود: سردار سجادیان، مدیری بومی و با استان فارس آشنایی کامل دارد و اگر قرار باشد فرد غیربومی به عنوان فرمانده انتظامی این استان منصوب شود ، مدت زمان زیادی صرف می شود تا با ظرفیت ها و مشکلات فرا روی پلیس دراین منطقه آشنا شود.

ذوالانوار گفت: سردارسجادیان در مدت تصدی خود اقدامات زیادی برای کاهش جرائم دراستان فارس انجام داده از جمله راه اندازی قرارگاه کاهش میزان تصادفات و اقدام برای جمع آوری معتادان و برخورد با قاچاقچیان که این روند باید تقویت شود.

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان، با اشاره به حمایت ۱۰۰ در صدی نمایندگان استان فارس برای ابقای فرمانده نیروی انتظامی این استان گفت: هم اینک فارس یکی ازامن ترین استان های کشورمحسوب می شود و از این رو خواستار تجدید نظر فرمانده نیروی انتظامی کشور دراین مورد هستیم.

مهدی برومندی ادامه داد: درمدت فعالیت فرمانده کنونی نیروی انتظامی فارس به دلیل اشراف اطلاعاتی او، اشرار فراری شناسایی و دستگیر شدند.

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان اظهار کرد: با توجه به این که ابقای فرمانده نیروی انتظامی فارس یکی از مطالبات مردم این استان است به همین سبب نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، موضوع ادامه خدمت این مقام انتظامی در فارس را پیگیری خواهند کرد.

سردارسرتیپ دوم سیروس سجادیان که از اهالی بخش سیدان مرودشت فارس است از شهریور سال ۹۰ به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس منصوب شد.

برخی از روزنامه های روز پنجشنبه در مطالبی از موضوع جا به جایی سردارسجادیان فرمانده کنونی انتظامی استان فارس و احتمال جایگزین شدن فرمانده انتظامی یکی از استان های البرز، مازندران و یا گیلان به جای وی سخن گفته اند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر