۷:۳۶:۵۰ - دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی به نام شهدای سادات
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:به پاس قدردانی ازشهدای سادات استان فارس چندین برنامه ورزشی ، فرهنگی با یاد و نام این شهدا در این استان برگزار می شود.   به گزارش خبرنگار ایرنا سید غلامرضا کمانه ، یکشنبه در نشست با اعضای کمیته برگزاری این آیین ها افزود:به همین مناسبت هیات ورزش های

81524953-6307108

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:به پاس قدردانی ازشهدای سادات استان فارس چندین برنامه ورزشی ، فرهنگی با یاد و نام این شهدا در این استان برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا سید غلامرضا کمانه ، یکشنبه در نشست با اعضای کمیته برگزاری این آیین ها افزود:به همین مناسبت هیات ورزش های همگانی و زورخانه ای روز ۱۵ اسفند مراسم ویژه ای برگزار می کند .

او گفت:برنامه کوهپیمایی ساعت هفت صبح در محل گلزار شهدای گمنام واقع در کوهپیایه شیراز، ورزش باستانی در ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه ۲۲ بهمن، اسب سواری و تجلیل از خانواده شهدای سادات از دیگر برنامه هایی است که اداره کل ورزش وجوانان فارس به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای سادات در روز ۱۵ اسفند برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد:سالن ورزشی شهرستان سپیدان نیز به نام شهدای سادات نامگذاری شده و چند سالن دیگر هم مزین به نام این شهدا خواهد شد.

این مقام مسوول بیان کرد:همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده بانوان و آقایان که روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند جاری به میزبانی شهرستان های شیراز و مرودشت برگزار می شود مزین به نام شهدای سادات است.

کمانه افزود:کار بزرگی که شهدا در پاسداری از آب و خاک کشورمان کردند بابرگزاری این گونه مراسم ها قابل جبران نیست اما وظیفه داریم به هر نحوی شده یاد این عزیزان را گرامی بداریم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر