۲۱:۱۴:۰۳ - دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴
برگزاری مراسم تشییع امیر سرتیپ حاتمی در پاسارگاد+ تصاویر
مراسم تشییع و تدفین امیر سرتیپ حسین حاتمی با حضور فرماندهان ارشد ارتش برگزار شد.   به گزارش طنین پاسارگاد، مراسم تشییع وتدفین امیر سرتیپ دکتر حسین حاتمی با حضور امیر حسنی سعدی هماهنگ کننده ستاد فرماندهی کل قوا،امیر دکتر محمدی فرماندهی ارشد آجا در استان فارس وکهگیلویه بریر احمد و جمعی دیگر از مسولان

مراسم تشییع و تدفین امیر سرتیپ حسین حاتمی با حضور فرماندهان ارشد ارتش برگزار شد.

 

به گزارش طنین پاسارگاد، مراسم تشییع وتدفین امیر سرتیپ دکتر حسین حاتمی با حضور امیر حسنی سعدی هماهنگ کننده ستاد فرماندهی کل قوا،امیر دکتر محمدی فرماندهی ارشد آجا در استان فارس وکهگیلویه بریر احمد و جمعی دیگر از مسولان ارشد سیاسی و نظامی کشور واستان فارس و با حضور مسولان ونخبگان محلی و اهالی فهیم و قدر شناس شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

 

امیر دکتر حسین حاتمی در سال ۱۳۲۷ در شهر پاسارگاد به دنیا آمد و پس از اخذ دیپلم ریاضی وارد دانشکده افسری شد. وی که جانباز ۳۵ درصد شیمیایی جنگ تحمیلی بود از همان روز اول شروع جنگ  تحمیلی تا اخرین روز دفاع مقدس حضور مقتدرانه داشت.

امیر، حسین حاتمی به مدت ۷ سال فرمانده دانشگاه افسری امام علی  بود. وی از فرماندهان یگان‌های توپخانه در لشکر ۹۲ زرهی خوزستان در دوران دفاع مقدس بود و در عملیات‌های مختلف حضور داشت.آن مرحوم یک شخصیت دانشگاهی هم بود و پس از بازنشستگی در دانشگاه های مختلف فعالیت می کرد.

 

 امیر حاتمی از یادگاران دوران دفاع مقدس، روز شنبه در بیمارستان بقیهالله(عج) بر اثر بیماری و جراحات باقی‌مانده از جنگ تحمیلی دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر