۴:۳۳:۲۹ - سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳
تشکیل جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ارسنجان
داور یزدانی، خبرنگار ارسنجان- با حضور فرماندار، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ارسنجان در محل فرمانداری تشکیل گردید.   در ابتدای این جلسه سید محمد یوسف کاظمی فرماندار شهرستان ارسنجان، یاد و خاطره بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر را

داور یزدانی، خبرنگار ارسنجان- با حضور فرماندار، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ارسنجان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

 

در ابتدای این جلسه سید محمد یوسف کاظمی فرماندار شهرستان ارسنجان، یاد و خاطره بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر را گرامی داشت و گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، ارزش های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ایران اسلامی است. وی افزود: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود.

 

کاظمی با توجه به شرایط و وضعیت موجود تصریح کرد: ما باید به رسالت و وظیفه ای که داریم، عمل نماییم تا در این دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های جدید و جذاب به صورت مردمی و با محوریت جوانان و با عظمت هرچه تمام تر برگزار گردد.

 

فرماندار ارسنجان در جهت هرچه بهتر برگزار شدن ایام الله دهه فجر و خلاقیت در تدوین اجرای برنامه ها با نظرخواهی و بیان پیشنهادات و نظرات حاضرین در جلسه ضمن مشخص نمودن کمیته های تخصصی مسئولین کمیته اصلی و فرعی را انتخاب نمود.

 

منبع: هفته نامه مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر