۱۳:۲۲:۲۳ - شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
تعامل فرمانداری مرودشت با ستاد نماز جمعه این شهر
امام جمعه جدید شهر مرودشت گفت: تعامل فرمانداری با ستاد نماز جمعه این شهر در ارتقای جایگاه فرهنگی، مذهبی و کارآمدی آن مؤثر است. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی صبح امروز در دیدار فرماندار این شهرستان و کارکنان این مجموعه با وی، ضمن قدردانی از مسئولان و مردم این شهر به

امام جمعه جدید شهر مرودشت گفت: تعامل فرمانداری با ستاد نماز جمعه این شهر در ارتقای جایگاه فرهنگی، مذهبی و کارآمدی آن مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی صبح امروز در دیدار فرماندار این شهرستان و کارکنان این مجموعه با وی، ضمن قدردانی از مسئولان و مردم این شهر به خاطر استقبال از او، همدلی و وفاق را از شاخصه‌های مهم مدیریت دانست و اظهار داشت: کمتر جایی شاهد انسجام، همدلی و همراهی مردم در این سطح و با این قدرت و قوت بوده‌ام که نشان از نحوه مدیریت مسئولان دارد.

امام جمعه مرودشت کارگشایی امور و مشکلات مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: حال که مسئولیت داریم باید با صبر و گذشت و بذل و بخشش که از رموز موفقیت پیامبر(ص) بود رضایتمندی مردم را به‌دست آوریم.

وی خواستار تعامل بیش از پیش فرمانداری با ستاد نماز جمعه این شهر شد و ادامه داد: این تعامل در ارتقای جایگاه فرهنگی، مذهبی و کارآمدی نماز جمعه مؤثر است.

در این دیدار فرماندار مرودشت نیز به ظرفیت‌های این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی مردم، مرودشت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و زیرساخت‌های آموزشی و علمی جایگاه ویژه‌ای در کشور پیدا کرده است.

این مسئول بهره‌گیری از نظرات و ارشادات امام جمعه را در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها، اثربخش، قابل اجرا و حجت دانست و با اشاره به انسجام خوب اجتماعی بین مردم و مسئولان در این شهرستان تصریح کرد: هرچند که مرودشت در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و گردشگری رشد قابل چشمگیری داشته، اما در کنار ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های موجود ارتقای فرهنگ و مسائل و مباحث در این زمینه نیز باید ملموس باشد.

فرماندار مرودشت نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان نماز جمعه را باید کانون عبادت و همدلی با مردم تلقی کنند.

حسینی از آمادگی کامل مجموعه فرمانداری این شهرستان با امام جمعه در راستای آرمان‌ها و اهداف بلند امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی دولت خبر داد و گفت: ما به عنوان مجریان سیاست‌های دولت و خدمتگزاران به مردم برخود وظیفه می‌دانیم، نماز جمعه را در راستای تعالی و ارتقای سطح خدمتگزاری به مردم به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر