۵:۴۷:۴۱ - چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳
توسعه تفکر بسیجی، حرکت پرشتاب تر صنعت کشور به سوی استقلال را در پی خواهد داشت
داور یزدانی – خبرنگار ارسنجان، فرهنگ فرهادی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان در جلسه هم اندیشی توسعه پایگاه های بسیج کارگری اظهار داشت: با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، به ضرورت توجه هرچه بیشتر به مباحث

IMG_9909 [جلسات]

داور یزدانی – خبرنگار ارسنجان، فرهنگ فرهادی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان در جلسه هم اندیشی توسعه پایگاه های بسیج کارگری اظهار داشت: با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، به ضرورت توجه هرچه بیشتر به مباحث اقتصادی در این سال پرداخته و بیان داشت: وجود پایگاه های مقاومت بسیج کارگری در کارخانه ها، کمک به دولت و اقتصاد کشور است و توسعه و ترویج تفکر بسیجی، حرکت پرشتاب تر صنعت کشور به سوی استقلال و خودکفایی را در پی خواهد داشت.

 

سرهنگ عبدالعظیم زارع نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان اظهار داشت: حضور مدیران حوزه های صنعت و اشتغال و هم اندیشی آنها، در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری است و امیدواریم با توسعه پایگاه های بسیج کارگری در بین کارخانه های استان، در زمینه ترویج فرهنگ بسیج پیش قدم باشیم، چرا که در حقیقت وجود رده های بسیج کارگری، کمک به مجموعه کارگزاران زحمتکش و صنعت کشور از طریق تفکر بسیجی است.

 

در ادامه فرهنگ فرهادی، تشکیل بسیج کارگری در کارخانه ها و کارگاه ها و محیط های کارگری را مهم ارزیابی کرد و افزود: اثرات مثبت فرهنگی-اجتماعی که وجود پایگاه های بسیج کارگری از خود بجا می گذارد، بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 

وی افزود: بسیج کارگری در مواقع بحرانی می تواند با ارائه راهکارهای فرهنگی، اقتتصادی، توأم با اخلاق اسلامی، به حل مشکلات پیش رو کمک های شایانی نماید.

 

فرهادی با اشاره به تلاش روز افزون دشمنان انقلاب اسلامی برای آسیب رساندن به انقلاب اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه کارگران جامعه از قشرهای زحمت کش و مدافع انقلاب اسلامی هستند، باید مورد توجه ویژه نیز قرار گیرند.

 

فرهادی در پایان بیان داشت: تلاش ما این است که با وجود بسیج کارگری، فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ عبودیت و کار مخلصانه است، را در مجموعه کارخانجات گسترش دهیم.

منبع: هفته نامه مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر