۱۱:۱۹:۱۱ - پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳
جای خالی مسئولین میراث فرهنگی فارس در همایش ملی گردشگری معاصر
 در همایش ملی گردشگری معاصر در حالی در شیراز برگزار شد که مسئولین میراث فرهنگی استان فارس در همایش حضور نداشتند.  به گزارش خبرنگار مهر، طی چند ماه گذشته موج توسعه زیر ساخت های گردشگری و جذب توریست در استان فارس و به خصوص شهر شیراز افزایش چشمگیر یافته است. این صنعت به گونه ای

 در همایش ملی گردشگری معاصر در حالی در شیراز برگزار شد که مسئولین میراث فرهنگی استان فارس در همایش حضور نداشتند.

 به گزارش خبرنگار مهر، طی چند ماه گذشته موج توسعه زیر ساخت های گردشگری و جذب توریست در استان فارس و به خصوص شهر شیراز افزایش چشمگیر یافته است.

این صنعت به گونه ای مورد استقبال و تاکید مسئولین خرد و کلان استان قرار گرفته که در تمامی جلسات سخن از توسعه این صنعت درآمدزا به میان می آیند و همگان نیز از یکدیگر برای کمک به صنعت گردشگری درخواست کمک می کنند.

در این میان دانشگاه شیراز حدود یک ماه پیش از برگزاری نخستین همایش ملی گردشگری معاصر در این شهر خبر داد که طی آن رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور و مسئولین استانی نیز در این همایش بزرگ شرکت خواهند کرد.

ارائه راهکارهای علمی و تبادل نظر میان سازمان میراث و دانشگاه از جمله اولویت های این برنامه بود که صبح امروز صندلی های سالن همایش اتاق بازرگانی شیراز هیچ مسئول میراثی را به چشم ندید.

با توجه به دعوت نامه ای که از دانشگاه شیراز به رسانه ها ارسال شده بود این همایش قرار بود ساعت هشت صبح امروز با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در سالن همایش های اتاق بازرگانی شیراز افتتاح شود اما نه تنها معاون رئیس جمهور و مدیر کل میراث فارس به این همایش نیامدند حتی یکی از کارمندان میراث فرهنگی فارس هم در این همایش حضور نداشت.

اولین همایش ملی گردشگری معاصر با یک ساعت تاخیر و یا حضور استاندار فارس، نماینده مجلس، رئیس اتقاق بازرگانی و رئیس دانشگاه شیراز برگزار شد که عدم حضور مسئولین میراث فارس علامت تعجب بزرگی برای این همایش بود و با انتقاد شدید استاندار فارس نیز روبه رو شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر