۱۹:۱۹:۴۷ - شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳
خانه مطبوعات فارس اعضای جدید خود را شناخت
ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات فارس  با حضور جمعی از مدیران فرهنگی برگزار شد و طی آن اعضای شورای مرکزی این تشکل صنفی اعضای جدید خود را برای یک دوره دو ساله شناخت.   به گزارش ایرنا،در این انتخابات در حوزه مسوولان نشریات محلی آقایان سعید فریدونی با ۴۹ رای،پیمان بهادری با ۴۶ رایبه عنوان

81457251-6192402

ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات فارس  با حضور جمعی از مدیران فرهنگی برگزار شد و طی آن اعضای شورای مرکزی این تشکل صنفی اعضای جدید خود را برای یک دوره دو ساله شناخت.

 

به گزارش ایرنا،در این انتخابات در حوزه مسوولان نشریات محلی آقایان سعید فریدونی با ۴۹ رای،پیمان بهادری با ۴۶ رایبه عنوان اعضای اصلی و سیدابوالحسن حقایقی با ۱۷ رای (علی البدل) و در حوزه سرپرست روزنامه های کشوری خسرو حقگو با ۵۶ رای (عضو اصلی )و قاسم توانایی با ۱۲ رای به عنوان (علی البدل) انتخاب شدند.

 

همچنین در حوزه روسای خبرگزاری ها ، بهنام احمدی از خبرگزاری جمهوری اسلامی با ۵۱ رای(عضو اصلی ) و حمیدرضا حدائق از خبرگزاری برنا با ۲۵ رای (علی البدل )و در حوزه روزنامه نگاران آقایان حسن دهقان با ۶۵ رای ،محمدتقی زرین چنگ با ۶۲ رای ،پاک فطرت با ۳۶ رای به عنوان اعضای اصلی و آقایان عباس امیری با ۳۵ رای و علی رضا فرضی با ۲۳ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

 

همچنین درحوزه بازرسان سید محمد رضا ابطحی با ۵۶رای ، مریم کشاورز با ۴۵رای به عنوان عضو اصلی و غلام رضا عسکری با ۳۷ رای و سعید بناکار با هفت رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

 

براساس این گزارش ترکیب هیات مدیره خانه مطبوعات فارس هفته آینده مشخص خواهد شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر