۲۰:۰۲:۲۵ - شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
رئیس هیئت وزنه برداری فارس: برنامه محوری و همدلی، لازمه توسعه وزنه برداری در فارس
رئیس هیئت وزنه برداری فارس در دیدار پیشکسوتان این رشته با مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: برنامه محوری و همدلی، لازمه توسعه وزنه برداری فارس است.   به گزارش ایرنا، سید غلامرضا کمانه، در دیدار با پیشکسوتان و اعضای هیات وزنه برداری استان فارس در شیراز بیان داشت: بسیاری از قهرمانان در رشته های

81567398-6381149

رئیس هیئت وزنه برداری فارس در دیدار پیشکسوتان این رشته با مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: برنامه محوری و همدلی، لازمه توسعه وزنه برداری فارس است.

 

به گزارش ایرنا، سید غلامرضا کمانه، در دیدار با پیشکسوتان و اعضای هیات وزنه برداری استان فارس در شیراز بیان داشت: بسیاری از قهرمانان در رشته های مختلف ورزش نیاز به تمرینات وزنه دارند و در صورت رشد و توسعه علمی وزنه برداری ،سایر رشته ها نیز در تربیت نخبگان خود می توانند از علم مربیان وزنه برداری استفاده کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر حفظ انسجام و همدلی در بین خانواده وزنه برداری گفت: برای توسعه این رشته ورزشی در فارس باید نقشه راه و هدف گذاری های مورد نظر از سوی هیات وزنه برداری تدوین شود تا پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان بدانند در چه مسیری باید گام بردارند.

 

کمانه بیان کرد: پرداختن به مسائل حاشیه ای ، آفت رشد و توسعه وزنه برداری است و امیدواریم اعضای این خانواده با علم به این موضوع همدلی و انسجام خود را حفظ کنند.

 

وی در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: پس از برگزاری انتخابات رییس فدراسیون، مجمع سالیانه هیات وزنه برداری استان فارس باید برگزار شود تا عملکرد این هیات در این مجمع مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

رییس هیات وزنه برداری استان فارس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد این هیات، خواستار حمایت مالی بیشتر از وزنه برداری این استان شد و گفت: گرچه کمبود اعتبارات در همه زمینه ها در کشور مشهود است اما می کوشیم وزنه برداران فارس با کمترین کمبود ها در عرصه های مختلف شرکت کنند.

 

عابدین عمادی به جوانگرایی در تیم وزنه برداری استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۹۳ و در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور با تیم جوانان شرکت کردیم و اکنون تیمی منسجم و جوان را در اختیاز داریم که با توکل به خداوند در رقابت های پیش رو شاهد درخشش آنها خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر حفظ انسجام و همدلی در بین جامعه وزنه برداری گفت: این رشته ورزشی در کنار برنامه محوری نیاز به همگرایی و همدلی بیشتری برای رشد و توسعه دارد.

 

رییس هیات وزنه برداری فارس بیان کرد: هنوز نتوانسته ایم نتایجی که در خور نام و جایگاه وزنه برداری استان فارس است کسب کنیم اما امسال می کوشیم با برنامه ریزی و هم افزایی بیشتر، افتخارات زیادی برای این استان به ارمغان بیاوریم.

 

رییس هیات وزنه برداری شهرستان مرودشت هم در این نشست گفت: وزنه برداری استان فارس آسیب دیده است و در صورت عدم تغییر رویکرد، این روند ادامه خواهد یافت.

 

غلامحسین نجاتی که خود از پیشکسوتان وزنه برداری استان فارس است، افزود: تنها راه برون رفت از این وضعیت، برگزاری مجمع هیات وزنه برداری فارس و ارزیابی عملکرد هیات و نظارت اعضای مجمع بر اقدامات صورت گرفته است و امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان فارس با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری هرچه زودتر اقدام به برگزاری این مجمع کند.

  1. حمید   فروردین ۲۶, ۱۳۹۴  

    برنامه محوری؟؟؟؟ مثل همون چیزی که تو پیام نور داره اتفاق میفته؟ اقای عمادی تو رو خدا دست از سر این شهر بردار . به هرچی که خاستی رسیدی پس برو به همون تجارتت برس


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر