۵:۰۸:۵۶ - یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
راهیابی گروه تئاتر مرودشت به جشنواره تئاتر استان
دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی با اشاره به پایان بازبینی نمایش‌ها توسط داوران، از راه‌یابی ۱۲ نمایش به این دوره از جشنواره تئاتر استان فارس خبر داد.    ایسنا– امیر صادقی گفت: دوازده نمایش راه یافته به جشنواره از سراسر استان خواهند بود و طی روزهای سوم تا پنجم مهرماه، در تماشاخانه‌های استاد

46023t

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی با اشاره به پایان بازبینی نمایش‌ها توسط داوران، از راه‌یابی ۱۲ نمایش به این دوره از جشنواره تئاتر استان فارس خبر داد.

 

 ایسنا– امیر صادقی گفت: دوازده نمایش راه یافته به جشنواره از سراسر استان خواهند بود و طی روزهای سوم تا پنجم مهرماه، در تماشاخانه‌های استاد هودی، استاد سپاسدار و سالن کف تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس بر صحنه رفته و رقابت می‌کنند.

 

او گفت: هرچند جشنواره محلی برای برقراری دوستی و مودت است، اما باید خاطرنشان کرد به دلیل تعدد آثار، پذیرفته نشدن برخی از نمایش‌ها را نمی‌توان بخاطر ضعف تلقی کرد و فقط بدلیل نزدیکی کارهاست و امید می‌رود هدف اجرای عموم بوده و به رسالت اخلاق مداری پایبند باشیم.

 

صادقی با آرزوی موفقیت برای هنرمندان و هنردوستان اخلاق مدار از همه کسانی که خواستار ایجاد عدالت و شایسته سالاری در تئاتر هستند تشکر و اضافه کرد: به ترتیب حروف الفبا نمایش های “اسب قاتلین..” به کارگردانی رزاق حسینی از شهرستان قیر، “پره های پولادی” نوید جعفری از شیراز، “پنجاهمین سالگردخسرو…” ارمین حمدی پور از شیراز، “تاپ تری اپ….” حسام  شیخ الحکمایی از شهرستان کازرون، و “چایی راندآخر….” امیربهبودی نیا از شیراز، در این جشنواره به رقابت می پردازند.

 

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی گفت: نمایش”چندروایت نامعتبر…” به کارگردانی محمدهاشم زاده از شیراز، “خواب درفنجان خالی…” ابوذرغلامی کار مشترک شهرستانهای نورآباد و فسا؛ “دوزیست…” زبرجدی از شیراز، “رازها و دروغ ها” شاهرخ ایوبی از استهبان، “کندو….” مسعوداحمدی از شیراز، “نارکلوپسی….” هادی امامی مقدم از شهرستان مرودشت و نمایش “۵+١….” به کارگردانی مجتبی حسینی از قیر و کارزین به جشنواره راه یافتند تا در رقابتی حرفه ای در سال جاری رونق هنرهای نمایشی فارس را با خود به همراه آورند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر