۱۸:۴۵:۳۸ - یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳
راه‌اندازی سایت مردمی فرمانداری ارسنجان
سرپرست فرمانداری ارسنجان گفت: به ‌زودی سایتی را با هدف بیان مشکلات مردم راه‌اندازی می‌کنیم. به گزارش خبرگزاری فارس از ارسنجان، حسین علی حسین شیری عصر امروز در آیینی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان فداکاری‌های انجام شده برای بقای نظام جمهوری اسلامی

سرپرست فرمانداری ارسنجان گفت: به ‌زودی سایتی را با هدف بیان مشکلات مردم راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارسنجان، حسین علی حسین شیری عصر امروز در آیینی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان فداکاری‌های انجام شده برای بقای نظام جمهوری اسلامی و همچنین با توصیف منش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در روابط با مردم، اظهار داشت: از مسئولان روابط عمومی‌ها انتظار می‌رود نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را به خوبی ایفا کنند تا مشکلات منطقه مرتفع شود.

سرپرست فرمانداری ارسنجان ادامه داد: اگر در کارها حسن نیت باشد، چالش‌ها با یاری خداوند رفع می‌شود و وظیفه روابط عمومی‌ها این است که با رصد مسائل و وضعیت جامعه و انعکاس خواست‌ها و مشکلات مردم به مسئولان، از بروز برخی مشکلات جلوگیری و به پیشرفت شهرستان کمک کنند.

وی، روابط عمومی‌ها را در متن جامعه و موجب پویایی ادارات دانست و افزود: امروزه افراد و مسئولان به اهمیت انتقال اخبار و اطلاعات در دنیای امروز و به ویژه در فضای مجازی پی برده‌اند.

حسین شیری، مسئولان روابط عمومی‌ها را به برقراری ارتباط مستمر با رسانه‌ها و خبرنگاران این شهرستان فراخواند و تصریح کرد: به‌زودی سایتی را به‌نام فرمانداری ایجاد خواهیم کرد که تمام نهادها بتوانند فعالیت‌ها، چالش‌ها و مشکلات خود را در آنجا بیان و مردم نیز بتوانند درخواست‌ها و مشکلات خود را در این سایت منعکس کنند.

در این جلسه تعدادی از مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای ارسنجان، نقطه‌نظرات خود را بیان داشتند و در پایان سرپرست این فرمانداری، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از روابط عمومی‌های برتر تقدیر کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر