۲۰:۰۵:۲۶ - دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
راه اندازی مرکز عرضه تولیدات کانون پرورش فکری در مرودشت و دو شهر دیگر فارس
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان فارس از راه‌اندازی ۴ مرکز عرضه تولیدات کانون در شهرستان‌های شیراز، مرودشت و فیروزآباد خبر داد.   خبرگزاری تسنیم- مجتبی حق‌پرست پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دومین مرکز عرضه تولیدات و اسباب بازی‌های کانون پرورش فکری فارس اظهار داشت: ۴ مرکز عرضه تولیدات و اسباب

139305021438157363277653

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان فارس از راه‌اندازی ۴ مرکز عرضه تولیدات کانون در شهرستان‌های شیراز، مرودشت و فیروزآباد خبر داد.

 

خبرگزاری تسنیم- مجتبی حق‌پرست پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دومین مرکز عرضه تولیدات و اسباب بازی‌های کانون پرورش فکری فارس اظهار داشت: ۴ مرکز عرضه تولیدات و اسباب بازی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در شهرستان‌های شیراز، مرودشت و فیروزآباد راه‌اندازی شده است.

 

وی گفت: ۲ مرکز در شیراز، یک مرکز در مرودشت و یک مرکز در فیروزآباد است که با مرکز فیروزآباد با حضور معاون منابع و مدیریت توسعه کانون افتتاح می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان فارس بیان کرد: امید است با همکاری آموزش و پرورش و حمایت مدارس این مراکز توسعه یابد و عرضه خوبی در مدارس داشته باشد.

 

حق‌پرست با اشاره به رتبه استان فارس در زمینه فعالیت کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان افزود: استان فارس پس از استان آذربایجان غربی در رتبه دوم قرار دارد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان فارس با اشاره به گسترش مراکز کانون از ۲۹ مرکز در سال ۸۹ به ۵۵ مرکز در سال ۹۴ خاطرنشان کرد: نیروهای این مراکز از ۳۹ نفر در سال ۸۹ به ۳۱ نفر در سال ۹۴ کاهش پیدا کردند.

 

وی با بیان اینکه این تعداد شامل تمامی نیروهای مستقر در کانون است، گفت: امید است زمینه تکمیل این پست‌ها با جذب نیرو فراهم شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر