۱۳:۴۲:۳۱ - پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳
سرویس مدارس در ارسنجان به معضل تبدیل شده است
سرویس مدارس، بحثی است که در شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.   کاظم خادمی مدیر آموزش و پرورش ارسنجان در جمع شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ارسنجان با اعلام این مطلب افزود: نرخ سرویس طبق قانون بر عهده شورای بخش است که در سال جدید تاکنون ۸ جلسه در این رابطه داشته ایم

81306505-5941357

سرویس مدارس، بحثی است که در شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.

 

کاظم خادمی مدیر آموزش و پرورش ارسنجان در جمع شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ارسنجان با اعلام این مطلب افزود: نرخ سرویس طبق قانون بر عهده شورای بخش است که در سال جدید تاکنون ۸ جلسه در این رابطه داشته ایم که با حضور فرماندار و گروهی از مسئولین ذیربط برگزار شده و به این نتیجه رسیده ایم آن دسته از کسانی که قصد همکاری با آموزش و پرورش در بحث سرویس دهی را دارند می توانند به صورت گروه های ۷ نفره یک تعاونی تشکیل داده و با ثبت آن در اداره کار، تعاون و امور اجتماعی شرکت تاسیس نمایند و با دریافت وام با سود کم نسبت به خرید مینی بوس اقدام نمایند.

 

مدیر آموزش و پرورش ارسنجان گفت: امیدواریم با شفاف سازی در بحث سرویس مدارس و اعتماد سازی در کنار هم قرار گرفته و مشکلات آموزشی و تربیتی فرزندان خود را حل نماییم.

 

وی در پایان افزود: یک بازدید کلی از مدارس در شهر و روستاها داشته ایم و به علت جیره بندی آب در روستاها باید ترتیبی اتخاذ شود که با همکاری اولیا منابع آب در مدارس تعبیه شود تا دانش آموزان با مشکل کمبود آب مواجه نگردند.

 

وی همچنین از اعضای شوراهای اسلامی خواست در جلب کمک های مردمی آموزش و پرورش را یاری نمایند. در این جلسه رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان ضمن درخواست همکاری بیشتر مردم با این اداره گفت: اگر تعاونی هایی تشکیل شود که طرح توجیهی متناسب با شهرستان را داشته باشند و ارائه دهند هیچگونه مشکلی در رابطه با پرداخت تسهیلات با آنها نخواهیم داشت.

داور یزدانی

هفته نامه مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر