۱۳:۱۸:۵۸ - شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
سرگردانی تریلی داران پاسارگادی در مرودشت
جمعی از تریلی داران پاسارگادی در اعتراض به مشکلات پیش آمده برای آنها، تجمع کردند.   به گزارش “پارس دشت” به نقل از طنین پاسارگاد،در پی تجمع برخی از تریلی داران شهرستان پاسارگاد که طول آن به حدود یک کیلومتر می رسید،خبرنگار ما علت این تجمع را جویا شد.   علت این تجمع تریلی داران

جمعی از تریلی داران پاسارگادی در اعتراض به مشکلات پیش آمده برای آنها، تجمع کردند.

 

به گزارش “پارس دشت” به نقل از طنین پاسارگاد،در پی تجمع برخی از تریلی داران شهرستان پاسارگاد که طول آن به حدود یک کیلومتر می رسید،خبرنگار ما علت این تجمع را جویا شد.

 

علت این تجمع تریلی داران در مقابله با بار ندادن یکی از معادن سنگ مرودشت بود که گویا از بار دادن به تریلی داران شهرستان پاسارگاد سر باز می زدند وبا توجه به اینکه آنها با این معدن ۱۵ سال قرار داد دارند، معدن دیگری با آنها قرار داد نمی بندد  وبه همین دلیل این روزها آنها بیکارند.

 

این موضوع باعث گلایه مند رانندگان شده و می گویند: این معدن هر هفته یک بار به تریلی ما بار می دهد در صورتی که اگر تریلر بومی باشد واز شهرستان مرودشت باشد می توانند هر دور روز یک بار بگیرند که البته در این اواخر دیگر باری به تریلر ما نمی دهند و معدن می گوید خودمان تریلی داریم به شما نیازی نداریم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر