۷:۵۱:۵۸ - پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳
“سعادتشهر “شهری بدون کمربندی+ تصاویر
به گزارش طنین پاسارگاد، خودروهای سنگین که به علت نبود جاده کمربندی تردد فراوانی در سطح شهر سعادتشهر دارند هر از گاهی دردسرهایی را برای شهروندان  بوجود می آورند که توجه ویژه در این خصوص کمبودی را آشکار می کند که از سال ها پیش طرح احداث آن بر سر زبان ها بود اما هنوز

به گزارش طنین پاسارگاد، خودروهای سنگین که به علت نبود جاده کمربندی تردد فراوانی در سطح شهر سعادتشهر دارند هر از گاهی دردسرهایی را برای شهروندان  بوجود می آورند که توجه ویژه در این خصوص کمبودی را آشکار می کند که از سال ها پیش طرح احداث آن بر سر زبان ها بود اما هنوز عملی نشده است.

 

 پیگیری مسئولین در خصوص احداث جاده کمربندی اطراف شهر سعادتشهر و ناگزیر بودن راننده های خودروهای سنگین به عبور از سطح شهر همیشه مشکلاتی را گریبانگیر این رانندگان و مردم شهر کرده است.

 

در تصاویری که در زیر می بیینید عبور یک خودروی سنگین از خیابان کم عرض واقع در  خیابان  اصلی شهر می باشد که چند روز پیش در حادثه ای نادر وعجیب پس از قطع درختی به پیاده رو وارد شد و مورد ترس وهراس شهروندان را فراهم کردکه البته اتفاقات از این دست در این شهر کم رخ نداده است.

 

باصری یک از شهروندان سعادتشهری  گفت: چند روز پیش که بیماری را در ماشینم به بیمارستان منتقل میدادم  وحال عمومی وی نیز خوب نبود به علت ترافیکی که چند تریلر در سطح شهر ایجاد کرده بودند به سختی و با معطلی هر چه تمام توانستم این بیمار رابه بیمارستان برسانم که در این زمینه لطف خدا شمال حال این بنده خدا بود و این بیمار را به موقع به بیمارستان رساندم واز مسولان خواهشمندم که فکری به حال کمربندی این شهر داشته باشند چرا که گاهی ثانیه ها می تواند سرنوشت ساز باشد.

 

لزوم پیگیری جهت احداث جاده کمربندی از نیازهایی است که می تواند در روان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه ، کاهش بار ترافیکی ، جلوگیری از خسارات و حوادث و در یک نگاه کلی در توسعه شهری تاثیر گذار باشد.


از این رو، وجود کمربندی سعادتشهر بیش از پیش احساس شد و انتظار می‌رود با توجه به اینکه این میزان ترافیک در این منطقه رو به افزایش است و ترافیک‌های سنگین به غیر از روزهای تعطیلی و آخر هفته‌ها، به اواسط هفته نیز کشیده شده است، مسئولان امر تدابیر ویژه‌ای را در این خصوص پیش‌بینی کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر