۱۳:۵۶:۵۷ - شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
فرماندار ارسنجان: مشکل بهداشتی کشتارگاه این شهرستان برطرف شود
فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: اداره ها و دستگاه های مربوطه مشکل بهداشتی کشتارگاه قدیم این شهر را هر چه زودتر برطرف کنند.   ایرنا- سید محمد یوسف کاظمی، در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ارسنجان افزود: هم اینک کشتارگاه قدیم ارسنجان به لحاظ بهداشتی وضعیت نامناسبی دارد و همین امر موجب اعتراض شهروندانی

81762418-70167679

فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: اداره ها و دستگاه های مربوطه مشکل بهداشتی کشتارگاه قدیم این شهر را هر چه زودتر برطرف کنند.

 

ایرنا- سید محمد یوسف کاظمی، در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ارسنجان افزود: هم اینک کشتارگاه قدیم ارسنجان به لحاظ بهداشتی وضعیت نامناسبی دارد و همین امر موجب اعتراض شهروندانی که در اطراف این کشتارگاه سکونت دارند، شده است.

 

وی بیان داشت: باید هر چه سریع تر موازین بهداشتی و استانداردهای لازم برای اداره این کشتارگاه رعایت شود.

 

فرماندار ارسنجان گفت: با توجه به بازدیدهایی که از روستاهای این شهرستان ضورت گرفته، مشکل جمع آوری زباله های روستایی در حال بررسی است و به زودی این معضل حل خواهد شد.

 

کاظمی ادامه داد: علاوه بر جمع آوری مستمر این زباله ها باید به دفن اصولی و بهداشتی آنها نیز توجه شود.

 

فرماندار ارسنجان افزود: انتظار این است که دهیاری ها، شوراها، خانه های بهداشت و ائمه جماعات روستاهای این شهرستان در مورد رعایت مسائل بهداشتی در روستاها فرهنگ سازی کنند.

 

محمد سپهری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسنجان نیز در این نشست بر اهمیت مشارکت اداره ها در ارتقای سلامت جامعه و اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تاکید کرد و گفت: سیاست های جدید دولت مبتنی بر تشویق دستگاه های دولتی به اجرای برنامه های طرح تحول سلامت است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر