۴:۲۷:۳۵ - پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳
فرماندار مرودشت در دیدار با رئیس هیئت فوتبال فارس تأکید کرد: بهره‌گیری از فوتبال برای فرهنگ‌سازی اجتماعی
فرماندار مرودشت بر لزوم بهره‌گیری از فوتبال به ‌عنوان رسانه‌ای برای فرهنگ‌سازی اجتماعی تأکید کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در دیدار با رئیس هیئت فوتبال استان فارس و همچنین مسئولان فوتبال مرودشت و همراهان، اظهار داشت: باید پذیرفت برای برون‌رفت از معضلات زندگی ماشینی و روزمره و تهدیدات مختلف در

فرماندار مرودشت بر لزوم بهره‌گیری از فوتبال به ‌عنوان رسانه‌ای برای فرهنگ‌سازی اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در دیدار با رئیس هیئت فوتبال استان فارس و همچنین مسئولان فوتبال مرودشت و همراهان، اظهار داشت: باید پذیرفت برای برون‌رفت از معضلات زندگی ماشینی و روزمره و تهدیدات مختلف در حوزه اخلاقی و اعتیاد، ورزش به‌عنوان یک فرصت اثربخش در نظام اجتماعی است و هرچه میدان‌ها و کانون‌های ورزشی ما پررونق‌تر باشد درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و ازهم‌گسستگی خانواده‌ها کمتر می‌شود.

وی، خواستار توجه بیشتر مسئولان به ورزش پرطرفدار فوتبال شد و با اشاره به اینکه ورزش فوتبال به لحاظ طیف وسیع مخاطب می‌تواند رسانه‌ای اثرگذار در راستای فرهنگ‌سازی اجتماعی باشد افزود: رشته ورزش فوتبال با توجه به جاذبه و کارکردهایی که دارد می‌تواند در فرصت‌سازی و هنجارسازی برای ساماندهی و مقابله با بزه‌کاری و ناهنجاری‌های جامعه مؤثر باشد.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های ورزش این شهرستان از وجود صدها مدال‌آور ورزشی در سطح جهانی، ملی و استانی به‌عنوان برخورداری‌های قابل‌اعتماد یاد کرد و گفت: شهرستان مرودشت در کنار ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی مانند کشاورزی، صنعتی، گردشگری و علمی در حوزه ورزش نیز به‌عنوان یک افتخار و قطب محسوب می‌شود.

این مسئول بیان داشت: گرایش و روی آوردن مردم به‌ویژه جوانان به سمت‌وسوی ورزش موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و تقویت اراده و همبستگی اجتماعی و فضائل اخلاقی می‌شود.

فرماندار مرودشت یکی از ضرورت‌های رشد ورزش فوتبال را سرمایه‌گذاری در گروه‌های پایه دانست و یادآور شد: اگر بخواهیم افتخارات و سهم بیشتری در بخش ورزش و فوتبال و لیگ به دست آوریم باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه انجام دهیم.

این مسئول با قدردانی از عملکرد هیئت فوتبال شهرستان مرودشت به‌ویژه رئیس این هیئت تصریح کرد: کسب افتخارات هیئت فوتبال این شهرستان چه ازلحاظ اخلاقی و اجتماعی و چه ازلحاظ فنی نشان از همکاری و همراهی مسئولان ورزشی و نخبگان این عرصه دارد که شایسته تقدیر است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر