۵:۳۷:۳۴ - سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
مسئولان محترم، از خودروهای اداری، استفاده شخصی نکنید!!
به گزارش طنین پاسارگاد، پاتوق وبلاگی پاسارگادنوشت:هر روز در سطح شهر که قدم میزنی تعداد زیادی ماشین دولتی میبینی که در سطح شهر در حال رفت و آمد هستند از صبح زود تا اواخر وقت اداری حال این جای سووال دارد که آیا این عزیزان برای کار دولتی در حال رفت و آمد هستند یا

IMAGE634018321565156250

به گزارش طنین پاسارگاد، پاتوق وبلاگی پاسارگادنوشت:هر روز در سطح شهر که قدم میزنی تعداد زیادی ماشین دولتی میبینی که در سطح شهر در حال رفت و آمد هستند از صبح زود تا اواخر وقت اداری حال این جای سووال دارد که آیا این عزیزان برای کار دولتی در حال رفت و آمد هستند یا کار شخصی؟

 

از نظر شرع و قانون  حضور یک مدیر و یا کارمند تا محل کار وظیفه شخصی است و باید با ماشین شخصی یا سرویس حضور پیدا کند اما متأسفانه میبینم تعدادی از  مدیران و کارمندان شهرستان با وسیله نقلیه دولتی و تک سرنشین استفاده می کنند.

 

آیا با حذف هزینه و استهلاک این ماشینهای و صرف هزینه صرفه جویی شده در امورات مذهبی بخشی از امور دینی در ادارات انجام نمی پذیرد؟

 

ضمن بیان اینکه انتقاد سازنده در محیط برادری از دستورات اسلام است. امیدواریم این تعداد از مسئولان نیز دیگر از ماشین دولتی استفاده نکنند.

در ادامه با صحبتی که چند نفر از دوستان شد که تعدادی از آنها برایم جالب بود بد نیست شما عزیزان هم مطالعه نمایید.

 

ک-ش: خداییش اگر لقمه ای نباشد یا فیلم برادری نباشد شما به فکر کوه و کوهیا می افتید بله به خاطر سوخت همین ماشینها نمی توانید خوبرسیدگی کنید  باید مسئولان را یک دور سوار تاکسی کنی تا آمخته ماشین سواری نشوند

 

د-ک: اگر من یک کاره ای  بودم و مدیرم از ماشین دولتی استفاده شخصی می کرد یک دور سوار وانت می کردم تو شهر می چرخوندم تا همه بدانند علت این کار چیست.

 

ح-ق-ص: بابا  به چه چیزایی که گیر نمی دی دزدی های به اون بزرگی را ول کردند به این چند تا مدیر گیر می دید اگر راست می گید صفرای ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰هزار میلیارد تومن چند تاست اختلاس تامین اجتماعی اختلاس خیابان فاطمی اختلاس بیمه ایران اختلاس دادگاه آقای a اختلاس منطقه آزاد اختلاس مس اختلاس وزارت نیرو و…. اگر بقیه اش را هم بگم حتما هنگ می کنید آقا بگذار مردم راحت باشند و آمار بدهند شما به برید کاراهای مذهبی تونو درست کنید.

 

ر-ع: چرا این همه اعتراض شده و مردم هم ناراحت هستند چرا کسی جلوی این کار را نمی گیرد این وظیفه فرماندار است یا دادگاه یا اینکه همه باید نگاه کنیم ببینیم خدا چه می کند یا منتظرند ۴ روز آخر هم کیفش را ببرند.

 

ق-ک: سلام با تشکر از دلسوزی شما ببخشید فکر نمی کنید این انتقاد یک کم دیر شده آقایان در رفتن هستند بگذارید این چند روز هم بتازند بعضی ها عشق ماشین دارند فرهنگی و مذهبی و غیر مذهبی هم نمی شناسند راستی این را هم بهت بگویم بیا پولهامون را بگذاریم روی هم برای بعضی از مسئولین و مدیران ماشین بخریم بیچاره ها چه کار کنند زن و بچه هاشون را با چی جابجا کنند

  1. ناشنس   آبان ۲۱, ۱۳۹۳  

    پارس دشت ما تو مرودشت هم از این موردها کم نداریم. اگر عکس بفرستیم برات از ماشینهای دولتی که شبانه روزی زیر پای مسئولین هست میزاریدش؟

  2. من   آبان ۲۱, ۱۳۹۳  

    یه نمونش تاکسیرانی مرودشت هست


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر