۴:۵۱:۰۳ - چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳
مشکلات فوتبال پاسارگاد مورد بررسی قرار گرفت+ تصاویر
به گزارش طنین پاسارگاد،پیشکسوتان،سرپرستان تیم‌های فوتبال پاسارگاد و رئیس هیئت فوتبال پاسارگاد در اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد گرد هم آمدند تا نسبت به مشکلات و کم رنگی ورزش فوتبال در پاسارگاد چاره‌اندیشی کنند.    خلیل حاجی پور رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاسارگاد گفت: در اوضاع فعلی تنها نیاز فوتبال شهرستان، همدلی و همکاری

به گزارش طنین پاسارگاد،پیشکسوتان،سرپرستان تیم‌های فوتبال پاسارگاد و رئیس هیئت فوتبال پاسارگاد در اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد گرد هم آمدند تا نسبت به مشکلات و کم رنگی ورزش فوتبال در پاسارگاد چاره‌اندیشی کنند.

 

 خلیل حاجی پور رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاسارگاد گفت: در اوضاع فعلی تنها نیاز فوتبال شهرستان، همدلی و همکاری پیشکسوتان و ورزشکاران است که فرسنگ‌ها از آن فاصله گرفته‌ایم.

 

وی از برگزاری مسابقات لیگ پاسارگاد خبر داد و افزود: این مسابقات را در صورت استقبال تیم ها به زودی برگزار خواهیم کرد و مسابقات لیگ شهرستان به صورتی دیگر برگزار می‌شود تا نشاط و شادابی و تحرک را به فوتبال پاسارگاد بازگردانیم.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاسارگاد نیز در این جلسه عنوان کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب باید مشکلات فوتبال پاسارگاد را آسیب شناسی کرد.

 

وی وجود زیرساخت‌ها را از نخستین و مهم‌ترین برای رشد و ارتقا فوتبال دانست و افزود: با وجود زیر ساخت های قوی در شهرستان پاسارگاد متاسفانه بازهم جوانان استقبال نمی کنند.

 

حاجی پور از برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس مربیگری و داوری در شهرستان خبر داد و افزود:بارها وبارها این کلاسها رابرگزار کردیم ولی متاسفانه استقبالی از سوی ورزش دوستان انجام نشد.

 

قاسم صفر پور یکی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان پاسارگاد نیز گفت: فوتبال پاسارگاد چه زمانی به جایگاه واقعی خواهد رسید وتا کی باید شاهد اختلافات باشیم.

 

وی افزود: فوتبال شهرستان پاسارگاد با اتحاد و همدلی به جایگاه واقعی‌اش خواهد رسید اگر همه دوستداران به ورزش فوتبال در این مسیر همگام و همفکر شوند.

 

وی اظهار داشت: نخستین چیزی که در فوتبال باید حرف اول را بزند، اخلاق است که متاسفانه برخی از فوتبالیست‌ها در حال حاضر از آن فاصله گرفته‌اند.

 

صفر پور گفت: تنها دلیل آمدنم به این جلسه احترام به دوستان بوده و هنوز هم اگر کارهایی برای فوتبال انجام می‌دهیم فقط به خاطر عشق به آن است.

 

جواد جعفری به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال پاسارگاد نیزخواستار توجه ویژه به تیم های پایه در فوتبال شد و از هیئت فوتبال خواست تا در این زمینه با همکاری آموزش وپروش اقداماتی دراین زمینه انجام دهند.

 

حسین کارگر و علی اکبر یار محمودی،سر مربی و سرپرست تیم مقاومت بسیج پاسارگاد نیز به بیان عملکرد این تیم در لیگ فوتبال دسته اول استان فارس پرداختند.

 

یار محمودی سرپرست تیم بسیج مقاومت گفت: بعد از سالها فوتبال شهرستان پاسارگاد توانسته است در یکی از لیگ های فوتبال استان فارس نماینده ای داشته باشد واین  امتیاز می تواند برای جوانان در سالهای آینده پله ترقی باشد وامید داریم که در شرایط کنونی با حمایت از این تیم ، در سالهای آینده فوتبال پاسارگاد در استان فارس بدرخشد.

 

حسین کارگر مربی تیم مقاومت بسیج پاسارگاد نیزاز همه پیشکسوتان فوتبال پاسارگاد خواست تا در جهت بهتر نتیجه گرفتن این تیم در لیگ با وی همکاری داشته باشند.

 

طنین پاسارگاد،امید است مسئولان با در نظر گرفتن خواسته‌ها و چاره‌اندیشی در زمینه ناملایمات موجود در فوتبال پاسارگاد، جوانان مستعد و علاقه‌مند به این ورزش را در خطه پاسارگاد دریابند و نگذارند برخی مشکلات که با همکاری و هماهنگی حل شدنی است،فوتبال شهرستان‌ها را به حاشیه بکشاند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر