۳:۲۲:۵۹ - پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
معاون رییس جمهور در ارسنجان: سفرهای دولت یازدهم به استان ها رویکرد متفاوتی دارد
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت:در سفرهای هیات دولت به استان ها رویکرد متفاوتی وجود دارد زیرا مصوبات مربوط به هر شهرستان از چند ماه قبل با برگزاری جلسات، کارشناسی و بررسی و تصویب می شود.   به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر، چهارشنبه در نخستین روز از

400_302410_232

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت:در سفرهای هیات دولت به استان ها رویکرد متفاوتی وجود دارد زیرا مصوبات مربوط به هر شهرستان از چند ماه قبل با برگزاری جلسات، کارشناسی و بررسی و تصویب می شود.

 

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر، چهارشنبه در نخستین روز از سفر استانی هیات دولت به فارس در جمع مردم ارسنجان افزود: تمرکز دولت تدبیر و امید در اتمام پروژه های نیمه تمام کشور در زمان این دولت است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکید دولت یازدهم در گلنگ زنی و یا افتتاح پروژه ها در کشور برتامین منابع و ظرفیت سنجی طرح ها است گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید برای تمام پروژه های کشور در سال ۹۴ و ۹۵ بودجه و منابع مورد نیاز اختصاص داده شود.

 

این مقام مسوول با انتقاد از کلنگ زنی های بدون کارشناسی در دولت گذشته ادامه داد:دولت تدبیر و امید در حالی سکان اداره کشور را برعهده گرفت که تعداد بی شماری از کلنگ طرح هایی که توسط دیگران بر زمین زده شده بلا تکلیف مانده است.

 

سلطانی فر اضافه کرد:براین اساس امروز دولت تدبیر و امید ۴۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار معادل بودجه دوسال کل کشور برای اتمام این کلنگ زنی ها احتیاج دارد تا پاسخ گوی وعده های دولت قبل باشد.

 

وی گفت:یکی از موفقیت های دولت یازدهم کاهش تورم بوده که توانسته تورم ۴۴ درصدی را به حدود ۱۵ درصد برساند و آرامش و ثبات را به عرصه اقتصاد کشور و معیشت مردم ایجاد کند و تلاش می کنیم این رقم در دو سال آینده به زیر ده درصد برسد.

 

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت:رشد اقتصاد کشور برای نخستین بار در تاریخ اقتصاد در دوسال به شش و هشت دهم و یک و ۹ دهم منفی رسید که فاجعه بزرگ در عرصه اقتصاد کشور بود اما با تلاش های دولت تدبیر و امید در سال ۹۳ شاهد رشد سه درصدی اقتصاد کشور بودیم.

 

وی اظهار داشت:بر اساس هدف گذاری ها این میزان در سال ۹۴ به پنج درصد در کشور می رسد و شاهد ثبات اقتصادی کشور خواهیم بود.

 

سلطانی فر با اشاره به اینکه موفقیت دیگر دولت در عرصه دیپلماتی بوده بیان کرد:مردان دیپلماسی دولت یازدهم توانستند بعد از چند سال حقوق هسته ای ملت ایران را به طور رسمی به دنیا بشناسانند.

 

وی افزود:با کامل شدن پیروزی هسته ای ملت ایران و لغو کامل تحریم ها شاهد تغییر ،تحول و رویکرد جدیدی در کشور خواهیم بود.

 

هیات دولت یازدهم، چهارشنبه نهم اردیبهشت ۹۴ سفر دو روزه استانی را به فارس آغاز کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر