۶:۴۶:۴۸ - پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳
نخستین جلسه کمپین دلواپسان آب پاسارگاد تشکیل شد
نخستین جلسه حضوری وخارج از فضای مجازی کمپین دلواپسان آب باحضور اعضای این گروه تشکیل شد.   به گزارش طنین پاسارگاد، کمپین دلواپسان آب به همت جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان و با مشورت واستقبال مسولان شهرستان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است.   حمید عباسی مدیر کمپین دلواپسان آب درگفتگو با

IMG-20141009-WA0071
نخستین جلسه حضوری وخارج از فضای مجازی کمپین دلواپسان آب باحضور اعضای این گروه تشکیل شد.

 

به گزارش طنین پاسارگاد، کمپین دلواپسان آب به همت جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان و با مشورت واستقبال مسولان شهرستان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

حمید عباسی مدیر کمپین دلواپسان آب درگفتگو با خبرنگار طنین پاسارگاد اظهار داشت:نخستین جلسه خارج از فضای مجازی کمیپن دلواپسان آب پاسارگاد با حضور اعضای کمیپن در جمعی دوستانه برگزار شد.

 

عباسی افزود:پس ار بحث وتبادل نظرراجع به چگونی فعالیت گروه وبا توجه به بحران قریب الوقوع آب چندین مصوبه در اولین جلسه مطرح شد که مهمترین آن پیگیری نصب کنتورهای هوشمند آب وبرق بر چاههای کشاورزی بود که این کار میتواند به کاهش برداشت آب از سفره های زیرزمینی آب انجام شود که البته دراین موردمدیریت جهادکشاورزی شهرستان با ادارات متولی می تواند تعامل داشته باشد تا این موضوع به نتیجه برسد.

 

وی گفت:مصوباتی نیز در زمینه اطلاع رسانی و تشریح وضعیت آب در شهرستان با برگزاری کلاسهایی دراین زمینه در نقاط مختلف شهرستان و فعالیت گروه در زمینه فرهنگ سازی وبرگزاری همایش هایی با موضوع آب ، داشتیم.

 

عباسی با بیان اینکه همه مردم ومسولان می توانند عضو این کمپین باشند،بیان داشت:اعضاء کمپین دلواپسان آب از همه قشرها وصنوف هستند تا بتوان با تبلیغ گسترده در بین اعضاء جامعه گامی موثر در جهت اطلاع رسانی وفرهنگ سازی استفاده بهینه مصرف آب در بخشهای مختلف برداشت.

 

مدیر کمپین دلواپسان آب پاسارگاد ادامه داد:این کمپین آماده دریافت نظرات،پیشنهادات وانتقادات شهروندان ودلسوزان می باشد وشهروندان می توانند با مراجعه به  روابط عمومی این کمپین( قاسم باصری) ما رادراین راه همکاری وهمیار ی کنند.

 

عباسی از همه مردم ومسولان دعوت کرد تا با عضویت در این گروه گامی موثر در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب بردارند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر