۴:۰۶:۵۰ - شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
هیئت امناهای مساجد جوانان را درک کنند
امام جمعه مرودشت گفت: روحانیت باید در مساجد محور و هیئت امناهایی که انتخاب می‌شوند از شخصیت‌های برجسته و عالم باشند و جوانان را درک کنند. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: نماز جمعه

امام جمعه مرودشت گفت: روحانیت باید در مساجد محور و هیئت امناهایی که انتخاب می‌شوند از شخصیت‌های برجسته و عالم باشند و جوانان را درک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: نماز جمعه به عنوان برنامه‌ای معنوی، سد محکمی در برابر جنگ نرم دشمنان است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: رهبری هدیه‌ای بود که خداوند به این انقلاب عطا کرد.

امام جمعه مرودشت افزود: با انتخاب ایشان دشمنان که تحلیل می‌کردند با رفتن امام راحل این انقلاب تمام می‌شود اما عمل هوشیارانه مجلس خبرگان رویای آنان را بر باد داد چراکه هر روز بر عزت و عظمت این انقلاب افزوده شده است.

احمدی با اشاره به نمونه‌هایی از دشمنی استکبار علیه ایران اسلامی و از جمله فتنه ۸۸ نقش رهبری را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: در این ۲۵ سال، رهبری همواره تلاش دشمنان را سرکوب کرده است.

خطیب جمعه مرودشت به میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و با تبریک این روز ادامه داد: جوانان ما دارای خلاقیت و حرکت بوده‌اند، همان‌طور که در دفاع مقدس و سازندگی نشان دادند، محرک این انقلاب هستند.

احمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی، جوانان ما در مسیر تحصیل، تهذیب و ورزش قرار گیرند.

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به دهه مهدویت و فرارسیدن میلاد پربرکت امام زمان (عج) بر ضرورت برگزاری این ایام تاکید و از برپاکنندگان مجالس در این مورد خواست تا در عمق‌بخشی مسئله امامت و مهدویت و ظهور تلاش کنند.

وی همچنین بر ضرورت تجمیع یک جشن واحد در شهرستان مرودشت به این مناسبت تاکید کرد.

امام جمعه مرودشت به اهمیت مساجد اشاره و خاطرنشان کرد: روحانیت باید در مساجد محور و هیئت امناهایی که انتخاب می‌شوند از شخصیت‌های برجسته و عالم باشند و جوانان را درک کنند.

وی همچنین در زمینه پیگیری مشکلات این شهرستان به مسئله آب اشاره کرد و با بیان اینکه در وضعیت آب شرب مردم مشکلاتی وجود دارد از شرکت آبفا خواست که در تصفیه آب توجه بیشتری داشته باشد تا مردم دچار مشکل نشوند.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر