۹:۰۹:۲۴ - یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴
تودیع و معارفه دو مدیر ارشاد پاسارگاد در کمتر از یک ماه
برای دومین بار در طول یک ماه گذشته مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.   طنین پاسارگاد- شهرستان پاسارگاد به لحاظ فرهنگی از دیرباز زبانزده خاص و عام بوده و همواره غنای فرهنگی در آن مورد تحسین قرار گرفته است.    

برای دومین بار در طول یک ماه گذشته مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

طنین پاسارگاد- شهرستان پاسارگاد به لحاظ فرهنگی از دیرباز زبانزده خاص و عام بوده و همواره غنای فرهنگی در آن مورد تحسین قرار گرفته است.

 

  با توجه به اینکه  مقام معظم رهبری،  همواره تاکیدات فرهنگی بسیار داشته اند،انتظار می رود به این مقوله در شهرستان پاسارگاد اهمیت بیشتری داده شود.

 

اما دقیقا  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد به عنوان ارگان اصلی متولی امور فرهنگی در پاسارگاد دستخوش مشکلاتی هست که امید است مرور آنها، تصمیمات مسئولان شهرستان و مسئولان کلان فرهنگی استان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسارگاد گرچه در دوره هایی کم و زیاد مسائل و مشکلاتی داشته اند اما کلیت کارنامه آنها در حوزه فرهنگ و هنر و ادب، اگر درخشان نباشد،خوب است اما طی چند سال اخیر، مشکلاتی بر این ارگان متولی فرهنگ و هنر مستولی شده که عملکرد آن را تحت تاثیر قرار داده است.

 

از یک سو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بعد از پایان ماموریت ضیایی و انتقال او به شهرستانی دیگر، با سرپرستی اداره می شود  و در پی آن مسولان نیز در اقدامی شتابزده اقدام به تودیع و معارفه ای خارج از اصول می کنند.

 

اما برای دومین بار در طول یک ماه گذشته مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

 به هر صورت، این بار با حضور طاهر ایزدی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پاسارگاد برگزار شد و محمد رشیدی جایگزین علی اکبری شد.

 

این در حالی است که اکبری یک ماهی بیشتر نیست که مسئولیت این اداره را بر عهده گرفته است و پس از یک دوره کوتاه مدت فعالیت در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پاسارگاد جای خود را به محمد رشیدی داد.

 

تغییر اخیری که در این اداره صورت گرفته، ثابت می‌کند که قصه پر غصه اداره ای که متولی فرهنگ شهرستان کهن وتاریخی پاسارگاد می باشد و همچنان به دلیل عدم ثبات مدیریت به عقب حرکت می کند،ادامه دارد.

 

اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پاسارگاد سه سالی است که با سرپرست اداره می شود و این برای شهرستان تاریخی و فرهنگی پاسارگاد معضلی بزرگ تلقی می شود.

 

با توجه به اینکه این اداره جمعیت زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است، نبود ثبات مدیریت در این اداره تبعات بسیار بدی را برای فرهنگ شهرستان پاسارگاد به همراه خواهد داشت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر