۱۹:۱۴:۰۸ - شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴
پرداخت سه میلیون ریال تسهیلات به مددجویان ارسنجان
مدیرکمیته امداد شهرستان ارسنجان گفت:این کمیته پارسال ۴۵۲ فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت کرد.   فرج الله شهریاری، در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این میزان تسهیلات برای تامین هزینه ازدواج، تعمیر و تامین مسکن، کمک هزینه

81628339-6487969

مدیرکمیته امداد شهرستان ارسنجان گفت:این کمیته پارسال ۴۵۲ فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت کرد.

 

فرج الله شهریاری، در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این میزان تسهیلات برای تامین هزینه ازدواج، تعمیر و تامین مسکن، کمک هزینه تحصیلی، و بدهکاری های مالی به مددجویان زیر پوشش این کمیته پرداخت شد.

 

وی افزود: همچنین سال گذشته کمیته امداد شهرستان ارسنجان به صورت ماهانه دو هزار ۴۰۰ سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال به ۲۰۰ کودک دارای اختلال رشد که زیر پوشش این کمیته قرار دارند، اختصاص داد.

 

شهریاری اضافه کرد: توزیع این سبدهای غذایی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ارسنجان و پس از شناسایی و مشخص شدن عدم استحقاق مالی این خانوارها صورت گرفت.

 

وی گفت: یکی از اهداف کمیته امداد کمک به کودکان زیر شش سال نیازمندی است که از سوء تغذیه رنج می برند و دارای اختلال رشد هستند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان ارسنجان افزود: با توجه به پایش های به عمل آمده، توزیع این سبدهای غذایی نتیجه و بازخورد خوبی در بر داشته است.

 

شهرستان ارسنجان در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر